سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

مصاف ماهان - خزر پلاست درمرحله پایانی رقابت های لیگ تیمی زورخانه ای کشور

سرمربی تیم زور خانه ای فولاد ماهان سپاهان با اشاره به مصاف این تیم با خزر پلاست در مرحله پایانی رقابت های لیگ تیمی زور خانه ای کشور گفت : امیدوارم دیداری جوانمردانه و جذاب و به دور از مسائل حاشیه ای در محیطی مناسب برای علاقه مندان برگزار گردد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان جلال زهرایی خاطر نشان کرد : مرحله نهایی فینال نهمین دوره رقابت های لیگ تیمی زورخانه ای کشور روز سه شنبه شانزدهم آبان ماه به میزبانی آکادمی ملی فدراسیون ورزش های پهلوانی و زور خانه ای در تهران برگزار می گردد. که در این مرحله از مسابقات دو تیم فولاد ماهان سپاهان و خزر پلاست مازندران برای کسب مقام قهرمانی به دیدار هم می روند.

سرمربی تیم فولاد ماهان سپاهان ابراز داشت: با تمرینات ویژه ای که تیم شروع نموده است آمادگی لازم را برای حضور در این مسابقه کسب نموده ایم .

وی افزود : امیدوارم با تلاش بازیکنان تیم جایگاه نخست جدول رده بندی مسابقات لیگ تیمی زورخانه ای کشور را از آن خود کنیم و اولین جام قهرمانی سال 91 را برای باشگاه به ارمغان آوریم.

زهرایی در ادامه با اشاره به تیم جوان و با انگیزه خزر پلاست مازندران اظهار داشت: تیم خزر پلاست جزو تیم های خوب و مطرح لیگ امسال است که با بهره گیری از بازیکنان ملی پوش و با انگیزه شانس خوبی برای قهرمانی دارد و امیدوارم دیداری جوانمردانه و جذاب و بدور از مسائل حاشیه ای در محیطی مناسب برای علاقه مندان برگزار گردد./س

برچسب ها: اصفهان ، مصاف ماهان ، و ، خزر ، پلاست
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.