سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون تحقيقات و منابع انساني وزير نيرو اعلام كرد :

جزئيات استخدام در وزارت نيرو / تمديد ثبت نام آزمون استخدامي

معاون تحقيقات و منابع انساني وزير نيرو جزئيات استخدام وزارت نيرو در سال 91 را تشريح كرد .

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران عليرضا قاسمي پورافشار در نشست خبري خود كه امروز در محل وزارت نيرو برگزار شد گفت : استخدام ها در وزارت نيرو در دو بخش دولتي و غير دولتي انجام مي شود .

وي افزود:استخدام در شركت هاي دولتي و حوزه ستادي وزارت نيرو منوط به وجوز معاونت منابع انساني رئيس جمهور بوده ولي استخدام در شركت هاي غير دولتي وزارت نيرو نياز به مجوز استخدامي از رياست جمهوري نيست و و شركت هاي غير دولتي پس از بررسي نياز هاي خود و تصويب در مجمع شركت اقدام به جذب نيروي انساني مي كنند .

معاون تحقيقات و منابع انساني وزير نيرو ادامه داد : از ابتداي برنامه 4 توسعه مجوز استخدامي دولتي نداشتيم و با مذاكرات انجام شده با معاونت سرمايه هاي انساني رياست جمهوري قرار شد طي 3 مرحله 9900 نفر در بخش هاي مختلف آب و برق استخدام كنيم .

وي با بيان اين كه مجوز جذب 3300 نفر در بخش دولتي  اخذ شده است افزود : پيشبيني مي كنيم آزمون استخدامي در دي ماه انجام شود و در صورت تاخير در جذب ، با توجه به توسعه چشمگير آب و برق در كشور با مشكل مواجه مي شويم .

تمديد ثبت نام آزمون استخدامي وزارت نيرو در بخش غير دولتي

قاسمي پور افشار در بخش ديگري از سخنان خود در رابطه با جذب نيرو در شركت هاي غير دولتي وابسته به وزارت نيرو گفت : مهلت ثبت نام آزمون استخدامي وزارت نيرو در بخش غير دولتي تا پايان وقت اداري 16 آبان امسال تمديد شده و آزمون در 26 آمان امسال برگزار مي شود .

وي افزود : در اين آزمون 2 تا 3 برابر ظرفيت مورد نياز پذيرش مي شوند و در نهايت پس از انجام مراحل گزينش و استخدام 629 نفر استخدام مي شوند .

معاون وزیر نیرو با اعلام اتمام تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در وزارت نیرو، گفت: 10 تا 20 درصد به حقوق نیروهای شرکتی افزوده شده است.

معاون منابع انسانی و تحقیقات وزارت نیرو اظهار داشت: در بخش دولتی 25 هزار و517 نفر نیروی شرکتی در زیرمجموعه های وزارت نیرو مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد، 15 هزار و 204 نفر تبدیل وضعيت شده اند و برای ده هزار و313 نفر نیرو تعاونی تشکیل دادیم.

وی با بیان اینکه برای تشکیل تعاونی نیروهای شرکتی با وزارت تعاون، کار و رفاه مذاکره شده استادامه داد : ممکن است درآینده امکانی فراهم شود تا تعاونی ها شرکتی بتوانند به عنوان پیمانکار وزارتخانه فعالیت کنند.

وی افزود: مجموع نیروهای رسمی، قراردادی و پیمانی وزارت نیرو در بخش دولتی بیست و سه هزار و 720 نفر و در بخش شرکتی غیر دولتی چهل و نه هزار و 915  نفر است.

وي خاطرنشان كرد : هم اکنون جمع کل  پرسنل وزارت نیرو هفتاد سه هزار و 635 نفر است ./عب

 

برچسب ها: جذب ، وزارت نیرو ، استخدام ، آب ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.