سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئيس فدراسيون اسكي:

قرارداد مربي خارجي ما 5000 دلار است

رييس فدراسيون اسکي گفت: امسال سال سرنوشت سازي براي اسکي است و نمي خواهيم مربي خارجيمان را از دست بدهيم.

حسين ساوه شمشكي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امسال براي اسكي سال سهميه المپيك است و ما بايد تمام تلاشمان را بكنيم تا در مسابقات كسب سهميه المپيك فصل 2013 عملكرد خوبي داشته باشيم به همين منظور حضور ايوان گربن چارسكي به عنوان سرمربي تيم ملي اسكي آلپاين براي موفقيت آنها لازم است و ما به هيچ وجه حاضر نيستيم وي را از دست بدهيم.
وي تصريح كرد: قرارداد سرمربي بلغاري تيم اسكي آلپاين از ارديبهشت منعقد شده است و مدت آن 15 ماه است ما نمي‌توانيم اين قرارداد را به هم بزنيم.
ساوه شمشكي درباره رقم قرارداد وي گفت: رقم قرارداد چارسكي 5000 دلار است البته 4500 دلار را دريافت كرده و 500 دلار آن براي ماليات كسر مي‌شود وي چهارسال است كه در خدمت تيم ملي اسكي آلپاين ايران است و قراردادش نسبت به سالهاي گذشته زياد تغيير نكرده است.
رئيس فدراسيون اسكي درباره برنامه اسكي بازان آلپاين براي كسب سهميه المپيك 2014 سوچي روسيه بيان كرد: اسكي بازان آلپاين كشورمان هم اكنون به همراه سرمربي بلغاري و عليداد ساوه شمشكي به عنوان مربي در اردوي اتريش به سر مي‌برند و تمرينات بدنسازي آنها در ايران به پايان رسيده است.
براي اسكي بازان صحرانوردي نيز مشغول رايزني هستيم تا بتوانيم آنها را براي برپايي اردو به ايتاليا اعزام كنيم.
وي در انتها از برگزاري سمينار روساي هيئت هاي اسكي خبر داد و اعلام كرد: سمينار روساي هيئت هاي اسكي روزهاي سه شنبه و چهارشنبه 16 و 17 آبان ماه به ميزباني استان فارس برگزار خواهد شد ما هم اكنون 15 هيئت اسكي در سراسر كشور داريم كه نمايندگان آغاز به اضافه 22 نفر از مسئولان كميته هاي فدراسيون در اين سمينار شركت خواهند كرد و قرار است درباره عملكرد شش ماه گذشته اسكي و برنامه هاي امسال فدراسيون به بحث و تبادل نظر بنشينيم./ق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.