سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوچان نژاد:

اعتماد به نفس شاگردانم عامل برد شد/ میزبانی خانه والیبال دردسر ساز است

تیم والیبال میزان خراسان در بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل تیم پیکان تهران در خانه والیبال موفق شد، حریف را سه بر 2 شکست دهد.

جبار قوچان نژاد، سر مربی تیم والیبال میزان خراسان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: در این دیدار خیلی حساس بودیم که تیم پیکان را شکست دهیم و پیش بینی انجام یک بازی سخت و حساس را در این هفته داشتیم.

وی تصریح کرد: پیش از این به این نتیجه رسیده بودیم که اگر شاگردانم به این خودباوری برسند که می توانند در مقابل بهترین ها هم یک بازی خوب و حرفه ای به نمایش بگذارند، به همین دلیل در طول روزهای اخیر روی اعتماد به نفس شاگردانم با کمک دیگر همکارانم در کادر فنی کار کردیم.

وی یادآور شد: در بازی مقابل تیم پیکان ما شب گذشته یک بازی حساب شده و کم اشتباه را به نمایش گذاشتیم به همین موفق به کسب نتیجه برد شدیم.

وی گفت: پیکانی ها به دلیل جوانی و خامی شاگردانم از ما پوئن کسب کردند اگر این نقطه ضعف در تیم ما نبود به طور قطع سه بر یک بازی را به نفع خود به پایان می رساندیم. به طوری که ما ست چهارم 15 بر 19 از حریف پیش بودیم اما متاسفانه شاگردانم حریف را دست کم گرفتند و با آنها کنار آمدند و این امر عاملی شد تا نتیجه بازی در ست پنجم مشخص شود و بازی طولانی شد.

وی یادآور شد: متاسفانه یکی از مشکلات ما برای انجام این بازی سالن محل برگزاری بود به طوری که مسئولان خانه والیبال یک روز پیش از مسابقه شنبه 13 آبان ماه باید سالن را برای تمرین تیم های پیکان و میزان خراسان آماده می کردند که متاسفانه این اتفاق نیافتاد.

سر مربی تیم والیبال میزان خراسان تصریح کرد: روز قبل از مسابقه وقتی برای تمرین به خانه والیبال رفتیم، متوجه شدیم که مسئولان این سالن بدون هماهنگی با کادر فنی تیم ها اقدام به برگزاری مسابقات نوجوانان کرده و این رقابت ها از صبح آغاز و تا ساعت 17:00 ادامه دارد.

پس از پایان این بازی ها به طور معمول تیم میزبان بهترین ساعت تمرین را به خود اختصاص می دهد به همین دلیل سالن از ساعت 17:30 الی 19:00 در اختیار پیکانی ها بود و ما در بدترین زمان ممکن یعنی ساعت 19:00 الی 20:00 سالن را در اختیار گرفتیم.

قوچان نژاد تصریح کرد: اختصاص سالن تمرین به تیم ما در شرایطی بود که مسئولان خانه والیبال هیچ گونه هماهنگی خاصی در این خصوص انجام نداده بودند و ما 30 دقیقه کمتر از زمان قانونی تمرین کردیم زیر آنها سالن را به یکی دیگر از تیم های تهرانی اجاره داده بودند.

وی گفت: به طور کلی شرایط تمرینی خود را پیش از انجام بازی با تیم پیکان را برای سعید درخشنده ناظر بازی هفته چهارم اعلام کردیم و قرار شد وی گزارشی کامل این اتفاق را به سازمان لیگ ارائه و در این خصوص تصمیم گیری های لازمه اتخاذ شود به طور کلی اگر مسئولان خانه والیبال نمی توانند هماهنگی های لازم را انجام دهند، می توانند میزبانی مسابقات حساس و حرفه ای لیگ را قبول نکنند و تهرانی ها در سالنی دیگر میزبان شهرستانی های حاضر در لیگ برتر باشند./ق

برچسب ها: ضعف ، پوئن ، تیم پیکان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.