سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قوام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

رقابت رامني و اوباما در مسابقه وفاداري به صهيونيست‌ها

يک کارشناس سياست خارجي گفت: رؤسای جمهور آمریکا عملاً با پشتیبانی، حمایت و تأیید صهیونیسم بین‌الملل انتخاب می‌شوند، از همین رو شعارهای کاندیداها در راستای اظهار ارادت به غده سرطانی منطقه است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريکا و نقش لابي‌ رژيم صهيونيستي در اين عرصه تصريح کرد:  رؤسای جمهور آمریکا عملاً با پشتیبانی، حمایت و تأیید صهیونیسم بین‌الملل انتخاب می‌شوند، از همین رو شعارهای کاندیداها در راستای اظهار ارادت به غده سرطانی منطقه(اسرائيل) است.

وي با بیان این‌که هر دو کانديداي انتخابات رياست جمهوري آمريکا به پشتیبانی از رژیم غاصب صهیونیستی پرداخته‌اند، افزود: رامنی و اوباما خود را به حفظ منافع رژيم صهيونيستي و پشتیبانی عملی، لفظی و سیاسی از آنها مقید می‌دانند، لذا هر دو کاندیدا سعی دارند برای اعلان حمایت و وفاداری نسبت صهيونيست‌ها از یکدیگر سبقت بگیرند.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با اشاره به این‌که رويکرد اوباما در مورد حل مسئله هسته‌ای ایران بيشتر بر مبناي مذاکره بوده، خاطرنشان کرد: با وجود این امر، اوباما مانند هر شخص دیگری سعی دارد در مذاکرات هسته‌اي با کشورمان امتیازگیری کند اما به گفتگو و ديپلماسي نیز تمایل دارد.

انتهاي پيام/ش3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.