سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روزنامه انگليسي ديلي تلگراف گزارش داد

تجاوز انگليسي‌ها به 90 درصد کشورهاي جهان

براساس تحقيقاتي که اخيرا انجام گرفته است، انگليس به نود درصد کشورهاي جهان حمله کرده است که نشان از خوي جنگ‌طلبي آن‌ها دارد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، روزنامه انگليسي تلگراف در گزارشي با استناد به تحقيقي که به تازگي انجام شده است، اذعان کرد، انگليسي‌ها در طول تاريخ خود به نود درصد کشورهاي جهان يورش برده‌اند.

بر اساس تحقيقي که روي تاريخ تقريبا 200 کشور  انجام شده است، تنها 22 کشور در کل جهان وجود دارند که از حملات انگليس مصون بوده‌اند. البته به گفته استوارت لايوک، پژوهشگر ؛ احتملا انگيسي‌ها به اين 22 کشور نيز حمله کرده‌اند، اما دلايل محکمي هنوز يافت نشده است. 

لايوک، نويسنده کتاب " کشورهايي که به آن‌ها يورش برده‌ايم" بر روي تاريخ تمامي کشورهاي جهان مطالعه کرده و اين اطلاعات را کسب کرده است.

پژوهشگر انگيسي که قبلا کتاب‌هايي از اين نظير را نيز به چاپ رسانده است،  دليل پژوهش خود را پسرش دانسته است. گويا روزي پسر يازده ساله‌ استوارت از او سوالي مي‌پرسد مبني بر اينکه انگليس تاکنون به چه کشورهايي از دنيا هجوم برده است.

به گفته استوارت لايوک: براي انگليسي‌ها اين موضوع، امري شگفت آور و البته خوارکننده است. بخش‌هايي از تاريخ ما وجود دارند که زياد نمي‌توانيم به آن افتخار کنيم.

برچسب ها: انگلیس ، هجوم ، دنیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.