سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین تیم ملی فوتبال؛ (خبر در حال تکميل است)

کفاشیان در جمع ملي پوشان حضور پیدا کرد

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در تمرین امروز دوشنبه 15 آبان ملی پوشان حضور پیدا کرد و از نزدیک تمرینات را نظاره گر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، در حالی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران ساعت 10:40 وارد زمین تمرین کمپ تیم های ملی شدند که کی روش سرمربی تیم ملی از حضور خبرنگاران در تمرین ممعانت به عمل آورد ولی پس از چند دقیقه به خبرنگاران و عکاسان اجازه ورود داد.

شایان ذکر است؛ تیم ملی ساعت 11 صبح با نرم دویدن بازیکنان آغاز شد پس از آن کی روش با مربیان صحبت کرد  تا "بارت" مربی بدنساز تیم ملی مشغول به تمرین دادن بازیکنان شود.

گفتنی است:  پس از سپری شدن دقایقی از تمرینات علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در کمپ حضور پیدا کرد تا از نزدیک شاهد تمرین ملی پوشان باشد.

 لازم به ذکر است عکاسان مانند همیشه برای تهیه بهترین عکس ها داخل زمین می شدند که کی روش و حسینی مدیر روابط عمومی  فدراسیون فوتبال به آنها تذکر دادند.

در حاشيه اين تمرين علي کفاشيان رئیس فدارسیون فوتبال در مورد مسابقات جام حذفي گفت: جلسه روز یکشنبه 21 آبان در سازمان لیگ همه چیز را در مورد برگزاری جام حذفی مشخص می کند.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاری مسابقات جام حذفی بستگی به جلسه یکشنبه هفته آینده 21 آبان دارد که مدیران باشگاهها و رئیس سازمان لیگ در آکادمی فوتبال جلسه خواهند داشت تا با تصمیم گیری نهایی، نتیجه به اطلاع عموم برسد.

وی ادامه داد: من شخصا نظر به برگزاری جام حذفی دارم ولی باید برای برگزار شدن جام حذفی مدیران باشگاهها و بهروان رئیس سازمان لیگ جلسه داشته باشند.

کفاشیان در مورد بازی با تاجکستان گفت: بازی روز 16 ابان با تاجیکستان یک بازی تدارکاتی خوب برای تیم ملی فوتبال خواهد بود که کادر فنی برای آمادگی نفرات تیم ملی این بازی را ترتیب دادند که کمک شایانی برای هماهنگی نفرات خواهد کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم در بازی با ازبکستان طرفداران فوتبال مثل بازی کره جنوبی به ورزشگاه بیایند و تیم ملی کشورشان را برای صعود به جام جهانی حمایت کنند و بازی با ازبکستان یک دیدار سخت و دشوار برای ما خواهد بود.
*خلعتبری: ازبکستان هیچ کم و کاستی ندارد/ بازی با تاجیکستان را جدی می گیریم
 مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ازبکستان در همه نقاط خود بازیکنان خوبی دارد و به نظرم این تیم هیچ کم و کاستی ندارد.
  محمدرضا خلعتبری در حاشیه تمرین امروز تیم ملی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: بازی دوستانه با تاجیکستان برای حفظ آمادگی بازیکنان قبل از بازی با ازبکستان است. این بازی محک خوبی برای ما خواهد بود و امیدوارم آن را با پیروزی پشت سر بگذاریم.
 وی افزود: ما بازی با تاجيسکتان را جدی می گیریم و برایمان هیچ تفاوتی با سایر مسابقات ندارد. دوست داریم مقابل تاجیکستان پیروز شویم و انشاءالله که این مسابقه دوستانه نکات مثبتی هم برای ما داشته باشد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: ما اطلاعات کاملی از تاجیکستان نداریم ولی برای پیش بازی با ازبکستان خوب است ضمن اینکه شرایط تیم ملی هم از نظر رفاقت و هم از نظر تمرینی عالی است و جو دوستانه ای بر تیم ملی حاکم شده است.
خلعتبری در خصوص بازی با ازبکستان یادآور شد: ازبکستان از کره جنوبی بهتر است و بازی سختی با این تیم داریم. امیدوارم با حمایت هواداران در این مسابقه پیروز شویم و راه صعودمان را به جام جهانی هموار کنیم. وی افزود: اگر بتوانیم مقابل ازبکستان پیروز شویم 10 امتیازی می شویم و خودمان را از این تیم جدا می کنیم. علاوه بر این یک بازی خانگی هم با لبنان داریم که با شکست آنها می توانیم صعودمان به جام جهانی را قطعی کنیم.
برچسب ها: تیم ، ملی ، کفاشیان ، کمپ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.