سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

در جنگ اقتصادی همه باید با همدلی و تلاش شبانه روزی مقاومت کنند

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش شبانه روزی و تحریم های دشمنان در شرایط کنونی کشور گفت: درشرایط مهم و حساس کشور همه مردم و مسئولین با همدلی و تلاش شبانه روزی و ایمان به خدا در جنگ اقتصادی مقاومت نمایند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، امیرآبادی فراهانی میزان عبور از شرایط مهم کشور را در جنگ اقتصادی امروز ولایت فقیه عنوان کرد و افزود: بهترین ملاک و میزان برای تشخیص راه درست در مسیر انقلاب، مقام معظم رهبری می باشد زیرا که ایشان فردی با اخلاص، با ایمان، آگاه، شجاع، کاملا آشنا به شرایط و مسائل روز کشور و آشنا به مسائل و نقشه های دشمنان هستند.
امیرآبادی ایستادگی و مقاومت در برابر توطئه ها و تحریم های دشمنان را از وظایف مهم مردم و مسئولین خواند و افزود: در این راه چاره ای جز مقاومت نداریم و با کوتاه آمدن در برابر خواسته های دشمنان، به دوران قبل از انقلاب باز خواهیم گشت.
وی یکی دیگر از دلایل تحریم را تلاش دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی خواند و گفت: انقلاب اسلامی ایران از ابتدای پیروزی تا کنون 6 مقطع تحریم را پشت سر گذرانده که مهمترین آن «در دوران جنگ تحمیلی و 8 سال دفاع مقدس» بخصوص در سال های 62 و 63 بود.
امیرآبادی با اشاره به بهانه های دشمنان برای جلوگیری از دستیابی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای خاطرنشان کرد: در چند ماه اخیر با چند تن از نمایندگان مجلس از سایت نطنز بازدید کردیم که تمامی این سایت با دوربین های آژانس کنترل می شد بنابراین دشمنان انرژی هسته ای را بهانه خود کرده اند زیرا می ترسند جمهوری اسلامی ایران در چند سال آینده، همردیف کشورهای اروپایی قرار گیرد و از این جهت با مسئله هسته ای کشور مخالفت می کنند./س
برچسب ها: قم ، مقاومت ، جنگ اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.