سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"خادم الحسین"، پیرغلامان آذری زبان را معرفی می کند

برنامه "خادم الحسین" با هدف معرفی پیرغلامان حسینی آذری زبان در سیمای آذری شبکه سحر تولید و در ایام ماه محرم از این سیما پخش می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، مهیار کلهر تهیه کنندگی و کارگردانی این مجموعه را در 10 قسمت 15 دقیقه ای بر عهده دارد.
کلهر گفت و گو و آشنایی با مداحان و پیرغلامان ایرانی و غیرایرانی آذری زبان را محور اصلی برنامه "خادم الحسین" عنوان کرد و گفت: این برنامه در جریان برگزاری دهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی که 16 تا 18 آبان ماه به میزبانی اردبیل برگزار می شود، تهیه و تولید خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این برنامه در قالب مستند ترکیبی تولید می شود، افزود: این مجموعه شامل بخش هایی همچون آشنایی با بیوگرافی مداحان آذری زبان، شعرخوانی، مداحی، گفت و گو با شعرا و مداحان اهل بیت و پخش کلیپ از زندگی شخصی و شغلی پیرغلامان خواهد بود.
دهمین همایش بین المللی پیرغلامان حسینی با هدف نشان دادن عشق و ارادت مردم کشورهای مختلف به ساحت ائمه اطهار و حضرت سیدالشهدا و با حضور 700 نفر از شعرا، مداحان و پیرغلامان حسینی از ایران، کشورهای آسیای میانه، حوزه قفقاز، جنوب شرق آسیا و خلیج فارس و چند کشور اروپایی برگزار می شود./ي2
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.