سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ در هفته چهارم لیگ ستارگان برتر ووشو کشور،

تیم ووشو خراسان رضوی نماینده استان فارس را شکست داد

تیم ووشو خراسان رضوی تیم رنگ فیروزه نماینده استان فارس را در چارچوب هفته چهارم دور رفت مرحله مقدماتی لیگ ستارگان برتر ووشو کشور شکست داد


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، امیر مهربان سرمربی نماینده استان در این رقابت ها که تیمش توانست روز پنجشنبه 11 آبان ماه تیم قدرتمند رنگ فیروزه فارس را با نتیجه 10 بر 3 شکست دهد، گفت: در حال حاضر بعد از تیم نفت تهران در جایگاه دوم گروه 2 لیگ قرار داریم.

وی افزود: در ابتدای فصل با جذب بازیکنان جوان و کم نام و نشان که تجربه حضور در لیگ برتر را نداشتند تلاشمان فقط ماندن در لیگ بود و اکنون با حمایت مسوولان می توانیم جزء مدعیان باشیم.

مهربان ادامه داد: تمامی هزینه های تیم ما برای حضور در لیگ امسال کمتر از 20 میلیون تومان شده که این رقم معادل قرارداد یک بازیکن در تیم های قدرتمند است.

سرمربی تیم ووشو خراسان رضوی اظهار داشت: حتی برخی تیم ها برای نتیجه گرفتن در مسابقات، با پرداخت 2 هزار دلار برای هر مسابقه از بازیکنان چینی استفاده می کنند.

وی افزود: با این وجود بازیکنان جوان تیم ما تاکنون توانسته اند در بازی اول که روز 13 مهرماه در آکادمی ووشو در تهران برگزار شد با نتیجه 9 بر 4 تیم معدن انگوران زنجان را در مجموع دو قسمت ساندا و تالو شکست دهند.

مهربان ادامه داد: در همین روز و از هفته دوم، بازی را به تیم پر قدرت نفت تهران که از بازیکنان تیم ملی بهره می برد، با نتیجه 13 بر صفر واگذار کردیم.

وی ادامه داد: در هفته سوم نیز به دلیل انصراف تیم استان مرکزی از حضور در لیگ، استراحت کردیم و در هفته چهارم که روز پنجشنبه 11 آبان ماه برگزار شد در بخش ساندا 7 بر 2 و در بخش تالو با نتیجه 3 بر یک تیم رنگ فیروزه فارس را شکست دادیم.

سرمربی تیم ووشو خراسان رضوی با بیان اینکه در این مسابقه مهدی رستم زاده در وزن 56 کیلوگرم در راند دوم حریف خود را ضربه فنی کرد، گفت: همچنین دانیال بساز ووشوکار وزن 75 کیلوگرم توانست مسعود فاضلی بازیکن سابق تیم ملی را ناک اوت کند.

وی افزود: بازیکنان قدرتمند خراسان رضوی همچون علی وطن خواه و امیر فضلی برای تیم های دیگر مبارزه می کنند که می توانیم در صورت حمایت مالی مسوولان آنان را جذب تیم استان کنیم.

وی در مورد دیدار بعدی تیمش اظهار کرد: در بازی اول از دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ ستارگان برتر ووشو کشور، روز 9 آذرماه به مصاف تیم معدن انگوران زنجان خواهیم رفت که با پیروزی در مقابل این تیم صعودمان به مرحله نهایی قطعی خواهد بود.

یادآوری می شود: مرحله نهایی مسابقات لیگ ستارگان برتر ووشو کشور روز 24 اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد.

برچسب ها: ووشو ، لیگ ، خراسان رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.