سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوشهر/

فرمانداران راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند

استاندار بوشهر گفت: فرمانداران به فکر تولید درآمد در استان باشند و راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، فریدون حسنوند صبح امروز در نشست شورای مسکن استان بوشهر با اشاره به نقش مهم ساخت مسکن در استان اظهار داشت: در شورای مسکن باید سیاست‌های کلان استان در زمینه مسکن را به بحث و تبادل نظر بگذاریم و خود را از مسائل روزمره دور کنیم.

وی با بیان اینکه باید از انجام کارهای روزمره خودداری کنیم، تصریح کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های مسکن مهر دارند و باید با دستگاه‌های اجرایی دیگر نهایت همکاری را داشته باشند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مدیریت اصلی در طرح مسکن مهر بر عهده فرمانداران است، خاطرنشان کرد: با وزارتخانه‌های مختلف برای جذب اعتبار، تخفیف و کمک‌های مختلف مالی و غیر مالی باید پیگیری و تعامل داشته باشید.

حسنوند با تاکید بر هماهنگی بیشتر دستگاه‌های اجرایی در ساخت مسکن مهر گفت: باید فرا بخشی و فرا دستگاهی به مسائل استان نگاه کنیم تا روند فعالیت‌ها نتیجه‌بخش باشد.

این مسئول تاکید کرد: فرمانداران به فکر تولید درآمد در استان باشند و راهکارهای تولید ثروت در شهرستان‌ها را شناسایی کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: کاشت یک ملیون اصله نخل و نصب 5 هزار پایه تلسکوپی چراغ در استان باید تا پایان امسال عملیاتی شود.

استاندار بوشهر بر نقش مهم تعامل دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: بی ‌شک در پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان، همکاری و تعامل حرف اول را می‌زند و مدیران باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

حسنوند در پایان خطاب به مدیران اذعان داشت: با قوت و قدرت کار خود را انجام دهید و به کسانی که می‌خواهند شما را تضعیف کنند ندهید./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.