سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

كرمان/

گردشگری بهترین مولد برای اشتغالزایی است

فرماندار کوهبنان گفت: گردشگری بهترین مولد برای اشتغالزایی است و می‌تواند بسیار بهتر از صنعت نفت برای کشور درآمدزا باشد و حتی از آن نیز پیشی گیرد.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، منصور متقی در دیدار با مدیرکل میراث ‌فرهنگی، صنایع ‌دستی و گردشگری استان کرمان اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون زیرساخت‌های لازم در بسیاری از مناطق و روستاهای هدف گردشگری این خطه ایجاد و تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوهبنان به دلیل مجاورت با استان یزد می‌تواند در زمینه جذب گردشگران از این خطه بسیار موفق عمل کند، بیان داشت: در برخی از روستاهای هدف گردشگری با تجهیز خانه‌های قدیمی به چایخانه و رستوران زمینه آسایش و رفاه گردشگران و مسافران ورودی فراهم شده است.

فرماندار کوهبنان با اشاره به ایجاد راه دسترسی استان کرمان به خراسان جنوبی از مسیر کوهبنان خاطرنشان کرد: در صورت احداث این راه دسترسی، کوهبنان در مسیر زائران امام رضا (ع) قرار گرفته و می‌تواند به محل استراحتگاه آن‌ها نیز تبدیل شود.

متقی تصریح کرد: در حال حاضر کوهبنان تمام تلاش خود را برای توسعه زیرساخـت‌های گردشگری به عمل آورده و از امکانات سایر دستگاه‌ها برای تحقق این مهم بهره برده است.

فرماندار کوهبنان گردشگری را بهترین مولد برای اشتغال‌زایی دانست و گفت: صنعت گردشگری می‌تواند بسیار بهتر از صنعت نفت برای کشور درآمدزا باشد و حتی از آن نیز پیشی گیرد./ج1

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.