سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛

همایون امیرزاده مسئول دبیرخانه دائمی "جشنواره بین المللی خلیج فارس" شد

سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی همایون امیرزاده را به عنوان مسئول دبیرخانه دائمی "جشنواره بین المللی خلیج فارس" منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رسانی جشنواره بین المللی خلیج فارس، سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکم مسئول دبیرخانه دائمی "جشنواره بین المللی خلیج فارس" آورده است:
نظر به توانمندی، تعهد و تجربیات مفید و سوابق فعالیت جنابعالی در عرصه فرهنگ و هنر و به پیشنهاد استاندار محترم هرمزگان به عنوان "مسئول دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی خلیج فارس" منصوب می شوید.
امید است با هم اندیشی و همکاری مخلصانه و هماهنگ با اعضای شورای سیاستگذاری در برگزاری هرچه با شکوهتر این جشنواره که فرصتی است مناسبت برای اثبات واقعیتهای تاریخی و تقدیر از تلاش حافظان تمامیت ارضی و حاکمیت ملی کشور و نیز ایجاد همبستگی ملی در جای جای ایران اسلامی، موفق و موید باشید.
بنابراین خبر، همایون امیرزاده تا کنون مسئولیت هایی نظیر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان را داشته و در حال حاضر نیز به عنوان دبیر کمیته پدافند غیرعامل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون اداره کل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می کند. وی همچنین بنیانگذاری و تاسیس جشنواره فرهنگی هنری خلیج فارس را در سوابق خود دارد./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.