سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصلاح محيط كار موضوع مهم نظام پذيرش و بررسي پيشنهاد است

رئيس سازمان فني و حرفه اي كشور، گفت: اصلاح محيط كاري، بهبود در تركيب كاري انسان و ماشين به همراه خلاقيت و نوآوري در طراحي آموزش هاي فني و حرفه اي، از مهمترين موضوعات نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها است.

كوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، گفت: مهمترين موضوعات نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها، اصلاح محيط كار، بهبود روش انجام كار، بهبود در تركيب كاري انسان و ماشين، خلاقيت و نوآوري در طراحي آموزش هاي فني و حرفه اي، صرفه جويي در مواد و تعطيلي هزينه ها است.

وي در ادامه به ديگر موضوعات اين نظام پرداخت و گفت: تسريع عمليات، افزايش بهره وري، حذف دوباره كاري ها، حفظ روابط با مراجعه كننده، ارائه خدمات به ارباب رجوع، كاهش زمان تحويل، بهبود كيفيت آموزشي، مشاركت بخش خصوصي، استانداردهاي آموزشي، تشخيص نيازهاي كمي و كيفي، آموزشي و ارتباطات دورن و برون سازماني از ديگر موضوعات اين نظام است.

پرند در خصوص ساختار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها نيز، تصريح كرد: ساختار نظام پذيرش و بررسي پيشنهادهاي سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور، شامل كميته عالي نظام پيشنهادها است كه با گروه هاي تخصصي و كارشناسي و يك دبيرخانه زيرنظر رئيس سازمان فني و حرفه اي، فعاليت مي كند.

رئيس سازمان فني و حرفه اي كشور، در خصوص اهداف اين نيز خاطرنشان كرد: ايجاد شرايط مناسب براي كار و فعاليت، حذف موانع در مشاركت فراگير كاركنان و افزايش انگيزش به همراه افزايش بهره وري و كاهش هزينه ها نيز از اهداف راه اندازي سامانه نظام پذيرش و بررسي پيشنهادها است./ف

برچسب ها: ارباب رجوع ، پذیرش ، نظام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.