سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

ثبت مدارس فوتبال دارای مجوز استان بر روی تار نمای آکادمی ملی فوتبال فدراسیون

رئیس هیئت فوتبال استان تهران از ثبت مدارس فوتبال دارای مجوز استان تهران بر روی تار نمای آکادمی ملی فوتبال فدراسیون خبر داد.

حبیب ‏الله ابوالحسن‏ شیرازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این مهم برای نخستین بار و در راستای ایجاد رضایت در نوجوانان علاقه‏ مند به فوتبال و خانواده ‏های آنها انجام شده است.

وی ادامه داد: خانواده‏ ها با مراجعه به این سایت می ‏توانند از مدارس دارای مجوز باخبر شده و کودکان خود را در این مراکز ثبت ‏نام کنند.

ابوالحسن‏ شیرازی به خانواده‏ ها توصیه کرد تا از ثبت ‏نام فرزندان خود در مدارس فاقد مجوز خودداری کنند، زیرا چنین اماکنی کودکان را به بی‏ راهه کشانده و مشکلاتی را برای آنها به ‏وجود می ‏آورند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران از صدور مجوز برای راه‏ اندازی 70 مدرسه فوتبال در این استان خبر داد وافزود: امسال تهران شاهد توسعه مناسبی در زمینه مدارس پایه فوتبال بود.

وی ادامه داد: مدارس فوتبال امسال به‏ خوبی مراحل قانونی را گذرانده و در بازدید ها و بررسی‏ های به عمل آمده از امکاناتی نظیر مربیان درجهA   و B، داشتن توپ به ازای هر بازیکن، وجود آب ‏خوری استاندارد، رختکن مناسب و انجمن اولیا برخوردار بودند.

ابوالحسن‏ شیرازی با اشاره به برخی مشکلات هیئات فوتبال شهرستان ‏های استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از هیئات فوتبال به ‏ویژه در شهرستان‏ های استان تهران خواستار اختصاص بودجه مورد نظر برای مدیریت امور خود هستند.

رئیس هیئت فوتبال استان تهران ادامه داد: علاوه بر این، برخی از آنها فاقد زمین هستند و فوتبال حوزه شمیرانات با تصور حضور اقشار ثروتمند در این شهرستان بدون زمین فوتبال مانده است.

وی اضافه کرد: زمین 9 نفره قیطریه در شهرستان شمیرانات وجود دارد که البته استاندارد نیست و اغلب شهرستان‏ های استان تهران با مشکل کمبود زمین فوتبال استاندارد مواجه هستند./س

برچسب ها: مدارس ، فوتبال ، آکادمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.