سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

روس ‏ها از جواهرات تولید ایران استقبال کردند

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی ایران از استقبال روس‏ ها از جواهرات تولید ایران خبر داد.

سعدالله به منش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در جریان مذاکرات تجاری با مسئولان سندیکای طلا و جواهر روسیه توسعه بیش از پیش همکاری‏ ها مورد تأکید دو طرف قرار گرفت.

وی بر چگونگی انجام مراودات تجاری در شرایط تحریم‏ خاطرنشان کرد: مشکل خاصی در زمینه صادرات طلا، جواهر و سنگ‏ های قیمتی وجود ندارد.

به‏ منش افزود: اخیراً مشکل کوچکی در این زمینه به وجود آمده بود که تقریباً حل شد و صادرات محصولات طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی کشور از سر گرفته می ‏شود.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ ‏های قیمتی ایران از از صدور تولیدات صنعت جواهر ایران به روسیه خبر داد.

وی ادامه داد: گروه تجاری صنعت طلا و جواهر ایران به تازگی از سفر روسیه بازگشته است.

 به‏ منش ادامه داد: این سفر را باید در سایه برقراری روابط نزدیک اقتصادی بین دو گروه تجاری صنعت طلا، جواهر و سنگ‏ های قیمتی ایرانی و روسی مثبت و سازنده ارزیابی کرد.

بازرس اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان طلا، جواهر، نقره و سنگ‏ های قیمتی ایران اضافه کرد: بر اساس توافقات به عمل آمده در این سفر، مقرر شد تا صدور مصنوعات و محصولات تولیدی صنعت طلا، جواهر و سنگ‏های قیمتی ایران به روسیه آغاز شود.

وی افزود: خوشبختانه در خلال این سفر، سفارت ‏خانه ایران در مسکو همکاری بسیاری خوبی با گروه تجاری صنعت طلا و جواهر داشت.

شایان ذکر است در آینده ایی نزدیک بزرگترین شهر طلا و جواهر خاورمیانه در زمینی به مساحت 120 هکتار  در شهر رودهن احداث می شود./س

برچسب ها: جواهرات ، ایران ، روس ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.