سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

سه رشته تحصیلی جدید با افزایش یافته است

رئیس دانشگاه علمی کاربردی رودهن گفت: سه رشته تحصیلی با توجه به توسعه مسکن مهر در شمال ‌‏شرق استان تهران یافته است.

علی‏ رضا توسلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: این سه رشته تحصیلی را کاردانی شهرسازی، کاردانی امور شوراها، شهرداری‏ ها و دهیاری ‏ها و معماری با گرایش طراحی داخلی شامل می‏ شوند.

وی اضافه کرد: با نگاهی به عناوین این رشته ‌‏های تحصیلی می‏ توان به نیاز های امروز نقاط مختلف شمال‏ شرق استان تهران یعنی نیروی انسانی متخصص برای خدمت در شهر ها و روستا های توسعه‏‌ یافته و رو به پیشرفت این نواحی پی برد.

توسلی از راه ‏‌اندازی رشته دانشگاهی «امور شورا ها، شهرداری ‏ها و دهیاری‏ ها» در این مرکز علمی برای نخستین بار در کشور خبر داد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی رودهن افزود:  دانشگاه علمی کاربردی تنها مرکز علمی کشور است که با نیاز سنجی مناطق محل استقرار خود می‏ تواند نسبت به راه‌‏ اندازی و برگزاری دوره‌‏ های کوتاه ‌‏مدت اقدام کند.

وی ادامه داد: از این رو، مجموعه مدیریتی دانشگاه علمی کاربردی رودهن با چنین رویکردی نسبت به برگزاری دوره ‌‏های ویژه برای دانشجویان علاقه‏‌ مند مبادرت می‏ ورزد.

توسلی اضافه کرد: رشته تحصیلی امور شوراها، شهرداری ‏ها و دهیاری ‏ها با توجه به انتخابات پیش ‏رو و نیازی که منطقه به دلیل رشد و توسعه روز افزون در خود حس می‏ کند، راه‌‏ اندازی شده است.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی رودهن افزود: دانشجویان این رشته در دوره تحصیلی خود با وظایف قانونی و اهمیت جایگاه شورا های اسلامی، شهردار و دهیار آشنا می ‏شوند./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.