سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تولد 65 سالگي هيلاري کلينتون + عکس

"هيلاري کلينتون" که گفته ميشود از رژيم خاصي استفاده ميکند براي جشن تولدش يک کيک بدون کلسترول و گلوکز انتخاب کرده بود. آنها اين جشن را در يک هتل کوچک در واشنگتن برگزار کردند و تنها بيل کلينتون، دخترش و دامادش و خود هيلاري در اين جشن خصوصي حضور داشتند. گفته ميشود هزينه اقامت در اين هتل شبي 1850 دلار براي هر نفر است.

به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ "هيلاري کلينتون" که گفته ميشود از رژيم خاصي استفاده ميکند براي جشن تولدش يک کيک بدون کلسترول و گلوکز انتخاب کرده بود. آنها اين جشن را در يک هتل کوچک در واشنگتن برگزار کردند و تنها بيل کلينتون، دخترش و دامادش و خود هيلاري در اين جشن خصوصي حضور داشتند. گفته ميشود هزينه اقامت در اين هتل شبي 1850 دلار براي هر نفر است.
آنها براي مدت 3 روز در اين هتل اقامت داشتند و به جشن و تفريح پرداختند . گفته ميشود به خاطر عمل جراحي بيل کلينتون در سال 2010 در اثر بيماري اين خانواده از رژيم غذايي خاصي استفاده ميکنند و حتي در جشنها و ميهماني ها خود را ملزم به رعايت آن ميدانند
حتي دختر خانواده هم به تقليد از مادر و پدرش اين رژيم را رعايت ميکند و حتي در جشن عروسي اش در انتخاب کيک از يک نوع بدون قند و کلسترول استفاده کرده است.

منبع:  پرداد / پریسا دهقان

 


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.