سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نوری: دنبال رکورد نیستم، فکر می کردم بیشتر از اینها گل زده باشم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دنبال رکورد زدن نیستم اما خودم فکر می کردم بیشتر از اینها گل زده باشم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران محمد نوری اظهار داشت: برایم جالب بود که سومین هافبک گلزن لیگ برتر هستم ولی فکر می کردم باید بیشتر از اینها گل زده باشم. حتما سعی و تلاش خودم را بیشتر خواهم کرد. البته نه به این دلیل که رکورد بزنم، چون دنبال این چیزها نیستم. برای من و همه بچه های دیگر مهم این است که بتوانیم به اهداف تیمی خودمان برسیم تا پرسپولیس در شرایط بهتری قرار بگیرد.
وی درباره گلزنی خود در بازی با پیکان گفت: همیشه اینطور بود که من در نیم فصل اول عملکرد بهتری داشته ام اما در دو سال گذشته اینطور شد که در نیم فصل دوم خیلی بهتر عمل کردم که به شرایط تیم مربوط می شد. به هر حال امیدوارم بازی با پیکان، اول برای پرسپولیس و بعد برای خود من نقطه عطفی در پرسپولیس باشد.
هافبک گلزن پرسپولیس تصریح کرد: تمام تلاش خودمان را می کنیم این روند را در شروع دوباره لیگ ادامه بدهیم. ما در بازی با پیکان برخلاف بعضی دیدارهای قبلی، بدشانس نبودیم. تغییر شرایط تیم از چند هفته قبل آغاز شد و بازی های اینگونه می تواند تکرار شود.
نوری که در اردوی تیم ملی حضور دارد درباره بازی با ازبکستان خاطر نشان کرد: این بازی برای ما بسیار تعیین کننده است و باید با همان شور و حالی که همه برابر کره داشتند برگزار شود تا نتیجه بگیریم.
برچسب ها: پرسپولیس ، نوری ، رکورد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.