سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطر و کویت حریفان اصلی ثامن در جام باشگاههای آسیا؛

حرکت کند هندبال ایران!

کارشناس هندبال گفت: حریفان سرسخت و اصلی ثامن در مسابقات جام باشگاههای آسیا قطر و کویت هستند و باید با هوشیاری تمام مقابل آنها بایستند.

محمد ناصر نجف پور در گفتگو با خبرنگاران ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: تیم ثامن الحجج سبزوار اولین حضور خود را در رقابتهای جام باشگاههای آسیا تجربه می‌کند وبا مهره های خوبی به آن اعزام شده است و مهمترین ، اصلی ترین رقیبان این تیم تیم های قطر و کویتی هستند.

وی تصریح کرد: مسابقات جام باشگاههای آسیا روز جمعه 12 آبان در شهر دوحه آغاز شده است و تنها نماینده کشورمان همین روز اولین دیدار خود را مقابل الاهلی بحرین انجام داد که در نهایت 26 بر 21 این حریف را شکست داد و روز شنبه 13 آبان دومین بازی خود را رودروی العربی کویت برگزار کرد و در پایان دیدار هر دو تیم 23 بر 23 تن به مساوی دادند.

نجف پور در ادامه گفت سومین دیدار ثامن امروز مقابل نماینده چین یعنی کینک سوچین خواهد بود که امیدواریم این مسابقه به نفع تیم ایران تمام شود.

وی اشاره کرد: با توجه به شرایطی که در تیم ثامن سبزوار حاکم است و مربی و بازیکنان اسپانیایی حضور دارند امیدواریم در پایان این مسابقات جزء  چهار تیم برتر باشیم.

نجف پور تاکید کرد: تیم فولاد مبارکه سپاهان از تیم های خوب کشورمان که مسابقه حضور در جام باشگاههای اسیا را نیز دارد متاسفانه به دلایل مسائل مالی از حضور در این رقابتها انصراف داد و این در حالی است که اگر سپاهان به جام باشگاههای آسیا می رفت شانس دیگری برای کشرمان برای حضور در میان تیم های برتر به دست می امد.

وی در خصوص وضعیت هندبال کشورمان گفت: نمی‌توان گفت که این ورزش کشورمان رو به جلو حرکت می کند یا پسرفت دارد متاسفانه حرکت کندی دارد و در این برهه از زمان نیاز است تا این روند تغییر پیدا کند.

نجف پور گفت: برای پیشبرد اهداف هندبال ایران از همه پتانسیل استفاده نمی شود اگرمی‌خواهیم سرعت رو به جلو داشته باشیم باید بین همه جامعه هندبال یکدلی و هماهنگی بوجود بیاید و همه در جهت گسترش و پیشرفت این ورش گام بردارند.

وی عنوان کرد: برای اینکه مشکلات هندبال حل شود رئیس فدراسیون اذعان دارد در فدراسیون به سوی همه باز است و
همگان میتوانند به این ورزش مهیج و حساس کمک کنند.

نجف پور عنوان کرد: هم اکنون از آسیا حریف تمام کشورهایی که هندبال در ان فعالیت می شود هستیم و فقط مقابل کره جنوبی به مشکل برمی‌خوریم اگر از تمام نیرو استفاده کنیم علاوه براینکه مقابل این تیم همه پیروز میدان خواهیم بود جزء تیم های برتر قاره کهن نیز خواهیم بود.

وی یادآور شد یک نسل طلایی هم اکنون در هندبال ایران حاکم است بهترین فرصتاست که از آنها به بهترین نحو استفاده کنیم.

نجف پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه چند نفر از هندبالیست های کشورمان در کشورهای خارجی ازی میکنند و برای ایران افتخار کسب می کنند جوانانی که می‌توانند از دانسته هاو تجربیات خارجیها بهره بردند و زمانی که به ایران بازگشتند در خدمت سایر ورزشکاران این بخش بگذارند./مح
برچسب ها: هندبال ، حرکت کند ، جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.