سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بالاخره رئيس هيئت شناي خرمشهر کيست؟+سند

سرپرست امور ورزش خرمشهر:کنعانی سمتی ندارد و اظهاراتش غير واقع است/سرپرست هیئت شنای خرمشهر: استعفا نداده، استخدام می کنند

طاهرزاده گفت: ادعاهای کذب سرپرست سابق هیئت شنای خرمشهر بار حقوقی دارد .

طاهرزاده سرپرست امور ورزش خرمشهر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از سرپرستی هیئت شنای خرمشهر بر عهده فرزاد کنعانی بود اما حکم 3 ماهه سرپرستی وی در هیئت پایان یافت و به همین دلیل ما پیشنهاد دادیم خسروی جایگزین کنعانی شود.

وی گفت: با توجه به اینکه خسروی که پیش از این ریاست هیئت بوکس را برعهده داشت یکی از قهرمانان ورزش کشور است به همین دلیل بنده پیشنهاد دادم که وی به عنوان رئیس هیئت شنای خرمشهر منصوب شود و این کار قانونی است .

طاهرزاده افزود: متاسفانه برخی از افراد در این مدت با انتشار اخبار کذب ما را به حاشیه بردند و با تنگ نظری در این خصوص اظهار نظر می کنند و با توجه به اینکه در حال حاضر کنعانی هیچ سمتی در هیئت شنا ندارد به همین دلیل علیه وی اعلام جرم خواهیم کرد چرا که وی با دروغ پردازی به دنبال حاشیه سازی است که از نظر ما به هیچ وجه قابل قبول نیست.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این مدت شنای استان به حاشیه کشیده شده و این در حالی است که کنعانی ادعاهایی دارد که با زمان سرپرستی اش از هیئت شنای خرمشهر مطابقت ندارد و به همین دلیل بنده اعلام میکنم در حال حاضر هیچ سمتی ندارد .
طاهرزاده افزود: متاسفانه سالیانه چند نفر در رودخانه کارون جان خود را از دست می دهند و این در حالی است که تنها استخر شهرستان تعطیل بود اما در حال حاضر پس از بازگشایی مجدد در حال حاضر این محل برای استفاده در اختیار مردم استان گذاشته شده است.

وی یادآور شد با توجه به اینکه مدت زیادی از استخر خرمشهر تعطیل بود و این محل دو بار تعمیر شد و این درحالی است که کنعانی ادعا دارد حتی در مدت تعطیلی استخر نیز فعالیت هایی در این رشته داشته است اما چنین چیزی صحت ندارد.
گفتنی است: پیش از این استخر خرمشهر به دلایلی تعطیل بود تا زمانیکه مسئولان تصمیم به تعمیر این محل گرفتند تا اینکه سرپرست هیئت شنای خرمشهر ادعا کرد که این محل در اختیار هیئت بوکس خرمشهر گذاشته شده است و انها از این طریق درآمدزایی می کنند اما نه تنها تاکنون این مشکل برطرف نشده است بلکمه قرار است تغییراتی نیز در راس هیئت شنای خرمشهر نیز بوجود بیاید.

البته با وجود پیگیری مسئولان این مشکل تاکنون برطرف نشده است و طبق شنیده ها بوکسور همچنان از این محل برای درآمدزایی استفاده می کنند.

داستان عزل و نصب مخفیانه:

 سرپرست هیئت شنای خرمشهر؛ استعفا نداده، استخدام می کنند/
 برای اثبات ادعاهایم مدرک دارم


 سرپرست هیئت شنای خرمشهر گفت: در شرایطی می خواهند رئیس هیئت بوکس جایگزینم کنند که وی هنوز استعفا نداده.

 شنای خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه نه تنها تاکنون مشکل استخر خرمشهر برطرف نشده است بلکه می خواهند به صورت غیر قانونی شخص دیگری را جایگزینم کنند.

 وی گفت: در حال حاضر خسروی ریاست هیئت بوکس خرمشهر را برعهده دارد و تازمانیکه وی از سمت خود استعفا ندهد نمی تواند ریاست هیئت دیگری را برعهده بگیرد و این یک تخلف محسوب می شود واین در حالی است که پیشنهاد دادند که وی ریاست هیئت شنای خرمشهر را بر عهده بگیرد اما چنین چیزی غیرقانونی است و در صورت تأیید حکم 3 ماهه وی ابلاغ می شود اما به نظر می رسد مسئولان شهرستان با ریاست وی در هیئت شنا موافقت نکردند.

 وی تصریح کرد: تنها هدف آنها از جایگزینی کردن خسروی به جای بنده تصاحب استخری است که باید در اختیار هیئت شنا باشد و بوکسی ها می خواهند برای استفاده از این محل و درآمدزایی غیرقانونی استخر را در اختیار خود بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: درحالی که برخی ها مدعی هستند در حال حاضر بنده سرپرستی هیئت را برعهده ندارم من برای اثبات ادعاهای خود مدرک دارم و می توانم ثابت کنم که حکم 3 ماهه ام ابلاغ شده است.






لازم به ذکر است با توجه به تاريخ نامه اين حکم هنوز معتبر مي باشد و بايد ديد اين مشکل چه زماني و چگونه حل مي شود البته باشگاه خبرنگاران صرفا منعکس کننده مطالب مربوطه است و اين به معني تائيد يا تکذيب ادعاي هيچکدام ازطرفين نيست./با




تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.