سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نامه تشکر استاندار چهارمحال و بختیاری از رئیس جمهور

استاندار چهارمحال و بختیاری، با ارسال نامه ای، از پیام تسلیت و همدردی دكتر محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران، با داغدیدگان و بازماندگان سانحه واژگونی اتوبوس جمعی از دانش آموزان شهرستان بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، تشكر و قدردانی كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

 

در نامه تشکر علی اصغر عنابستانی؛ استاندار چهارمحال و بختیاری، به دكتر محمود احمدی نژاد؛ رئیس جمهوری اسلامی ایران، آمده است:

 

« وَ بَشِِّر الصّابِرینَ الَّذینَ اِذا اَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا اِنّا لِلّهِ وَ انِّا ِالَیْهِ راجِعُونَ » 

 
جناب آقای دكتر احمدی نژاد

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

 
عروج شهادت گونه فرشتگان پاكی در سفر راهیان نور كه هركدام آینه تمام نمای ادب، ایمان و از پاسداران عفت و اخلاق بودند، اندوه وصف ناپذیری را در فضای ایران اسلامی پراكنده ساخت، بی تردید ابراز همدردی حضرتعالی در ارسال پیام تسلیت، مرهمی بردل های شكسته، جگرهای سوخته و زلال آرامش برقلب های پراندوه مردم شریف شهرستان بروجن شد.

اینجانب، بر خود لازم می دانم از طرف مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری و خانواده های داغدار این عزیزان، از بزرگواری حضرتعالی تقدیر و تشكر كنم.

خدایا! به لطف خویش، به پدر و مادری كه امانتدار عطیه تو بودند و اكنون داغدار هجر اویند، شكیبایی عنایت فرما، تا زخم جگرسوز دوریش را به مرهم صبر، التیام بخشند.

******

گفتنی است؛ 450 دانش آموز دختر مقطع دوم دبیرستان شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری، در قالب اردوی راهیان نور، با 10 دستگاه اتوبوس، به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که متأسفانه جمعه شب ( 28 مهرماه 91 )، در مسیر برگشت، یکی از اتوبوس ها در محور دهدز خوزستان به لردگان، دچار سانحه سقوط و واژگونی شد که در این حادثه دلخراش، 26 دانش آموز و فرهنگی کشته، و 18 نفر نیز مصدوم و مجروح شدند. تعدادی از مصدومین این سانحه، پس از درمان، مرخص شدند و تعدادی نیز در بیمارستان های آیت اله کاشانی شهركرد و گلستان اهواز بستری هستند. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.