سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

روستاي ورکانه با پاييز هزار رنگ گردشگران را فرا مي‌خواند

روستاي هدف گردشگري ورکانه واقع در استان همدان با برخورداري از جاذبه‌هاي طبيعي کم‌نظير آماده ميزباني از گردشگران در فصل پاييز است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان ؛ مديرکل ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان همدان گفت: پاييز اين روستاي هدف محرک گردشگران همداني براي بازديد از اين جاذبه‌ها است.
عليرضا ايزدي با بيان اينکه ورکانه و پاييز هزاررنگ آن مي‌تواند مقصد تورهاي گردشگري و علاقه‌مندان به سفرهاي روستاگردي به شمار رود، افزود: روستاي ورکانه با معماري خاص ، فرصتي مناسب براي غني‌سازي اوقات فراغت همداني‌ها است.
وي آمادگي ورکانه براي ميزباني از گردشگران و دانشجويان معماري و گردشگري را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: اين روستا مي‌تواند با ارائه خدمات و ملزومات متعدد به گردشگران، چرخ اقتصادي را در منطقه به گردش درآورد.
ايزدي تصریح کرد: اجراي موسيقي و آيين‌هاي سنتي در منطقه به مناسبت‌هاي خاص در کنار ارائه خدمات گردشگري به مسافران علاوه بر احياي سنت‌ها، اقتصاد منطقه را هم متحول کرده است.
مديرکل ميراث‌فرهنگي استان همدان گفت : با ايجاد زيرساخت‌هاي گردشگري در منطقه و جذب سرمايه‌گذار، ورکانه مي‌تواند توسط طراحان تورهاي گردشگري همدان به مقصد سفري برتر در استان تبديل شود و اين تبديل وتحول به همت مسوولان روستا، شهر واستان بستگي دارد./س
برچسب ها: روستای ، ورکانه ، گردشگران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.