سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلستان /

آموزش کمک های اولیه به 10 میلیون ایرانی

تا پایان امسال بیش از 10 میلیون ایرانی کمک های اولیه را آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان؛ معاون آمادگی و برنامه ریزی جمعیت هلال احمر كشور گفت: در راستای شعار، آموزش برای همه، امسال بیش از 10 میلیون نفر در سراسر كشور، آموزش امداد و نجات و كمك های اولیه را فرا می گیرند.

'سعید متانی' افزود: این طرح مورد استقبال استان ها قرار گرفته و استان گلستان در این خصوص می تواند، پایلوت برای اجرا باشد.

به گفته وی، این جمعیت رئیس كارگروه امداد و نجات و آموزش همگانی است و به همین دلیل، این كار را یكی از وظایف و برنامه های مهم خود می داند.

وی تصریح كرد: این طرح آموزشی، یكی از طرح ها و برنامه های ما در سال جاری می باشد كه امید داریم بتوانیم آن را به مرحله نهائی در سراسر كشور برسانیم.

وی یادآور شد: با توجه به شناخت از گلستان و وجود نیروهای مستعد و توانمند در زمینه آموزش، همچون گذشته، همدلی و حمایت از سوی مسئولان ارشد استان از جمعیت هلال احمر گلستان ادامه دار باشد تا در این زمینه موفق باشند.

متانی در ادامه گفت: در جمعیت هلال احمر گلستان شاهد فعالیتهای علمی و مهارتی زیادی بودهایم و امیدواریم این همراهیها و حمایتها پایدار باشد و شاهد برنامهها و فعالیتهای دیگر نوینی باشیم.

در این مراسم از كتاب آموزش همگانی با بلایای طبیعی و انسان ساخت و آمادگی در مقابله با این بلایا كه توسط اداره كل فنی و حرفه ای استان گلستان، تهیه و تدوین شده بود با حضور مسولان استانی رونمایی شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.