سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تشکّل های کشاورزی تداعی کنندگان مردمی بودن اقتصاد

مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: تشکّل های کشاورزی به مدیران اجرایی کشور مفهوم واقعی مردمی بودن اقتصاد را یادآور شده و اطلاعات کارشناسی را در اختیار آنها قرار می دهند.

 

عزیز محمودعلیلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: حمایت از بخش کشاورزی ضمن افزایش تولیدات محصولات کشاورزی مانعی بزرگ برای واردات محصولات از کشورهای مختلف خواهد شد.

وی با اشاره به نقش موثر تشکّل های کشاورزی در فرهنگ سازی تولید کیفیت مناسب محصولات تولیدی در استان تصریح کرد: تشکّل های کشاورزی بدنه کارشناسی تولیدات آذربایجان شرقی را تشکیل داده و بازوی مناسبی در جهت فرهنگ سازی تولید و مصرف می باشند.

محمودعلیلو یادآور شد: اختصاص یارانه به تشکّل ها اثر گذاری مناسبی نسبت به سایر ارگان ها دارد.

مدیر نظام های بهره برداری سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی ادامه داد: تشکّل ها بدنه مردمی دولت هستند و بیشتر از دولت با مردم ارتباط دارند به همين دليل اختصاص یارانه به تشکّل ها اثر گذاری مناسبی نسبت به سایر ارگان ها دارد.

وی افزود: در بخش کشاورزی بستگی به واحدهای اجرایی دولت دارد که به چه شکل حمایت را از بخش های کشاورزی انجام دهند؟!

محمودعلیلو با اشاره به کیفیت مناسب محصولات تولیدی در استان تاکید کرد: با تولید مناسب محصولات دامی، زراعی و باغی در استان از لحاظ کمّیت و کیفیت کمبود چندانی احساس نمی شود. /س

برچسب ها: تشکل ، کشاورزی ، تداعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.