سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرسی های آزاداندیشی بیستمین "هفته کتاب" در مازندران برگزار می‌شود

استان مازندران در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران شاهد برپایی کرسی های آزاداندیشی با موضوع کتاب و کتابخوانی خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از ستاد اطلاع رساني بيستمين دوره هفته كتاب، کرسی های آزاداندیشی با موضوع کتاب و کتابخوانی که به بحث آزاد درباره جنبه های مختلف این موضوع می‌پردازد در ایام "هفته کتاب" در 17 شهرستان تابعه استان مازندان برپا خواهد شد.
همچنین 18 نمایشگاه کتاب نیز با حضور 190 ناشر در سراسر استان مازندران و در ایام بیستمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.
178 نمایشگاه ویژه مدارس، 74 جشن کتاب، 25 نمایشگاه ویژه دانشگاه ها، 39 شب قصه و 18 مراسم رونمایی کتاب از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای ایام "هفته کتاب" استان مازندران است.
همچنین در این ایام در کنار برگزاری شب شعر، مسابقات کتابخوانی با موضوع پیامبر اکرم (ص)، تجلیل از خادمان نشر و خدمتگزاران کتاب، 9 هزار و 945 جلد کتاب به کتابخانه های عمومی سراسر استان اهدا خواهد شد.
استان مازندان در بخش ویژه پیامبر اعظم (ص) نیز با اجرای 18 برنامه فرهنگی متنوع به استقبال "هفته کتاب" می رود.
بيستمين دوره هفته كتاب جمهوري اسلامي ايران با شعار "يادگار ماندگار" از 20 تا 27 آبان ماه سال جاري در سرتاسر كشور برگزار مي شود./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.