سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ از هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور،

تیم فوتبال ابومسلم در خانه گل گهر سیرجان را شکست داد

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان اظهار داشت: امیدواریم این پیروزی در مقابل گل گهر سیرجان عیدی خوبی در آستانه عید غدیر برای هواداران ابومسلم باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، هاشم حسینی پس از پیروزی 3 بر2 تیم فوتبال ابومسلم خراسان در مقابل گل گهر سیرجان در هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال کشور که عصر دیروز 11 آبان ماه در ورزشگاه ثامن مشهد برگزار شد عنوان کرد: امیدواریم این برد شیرین عیدی خوبی برای مردم فوتبال دوست استان باشد.

وی در خصوص بازی امروز تیمش عنوان کرد: نیمه اول را با گل دقیقه 15 میثم رضاپور در مقابل تیم دونده گل گهر سیرجان به خوبی آغاز کردیم.

حسینی ادامه داد: حملات زیادی را در ادامه انجام دادیم و با گل دقیقه 35 یونس شاکری اختلافمان را با تیم حریف 2 گل رساندیم.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان افزود : بازیکنان گل گهر بعد خوردن گل دوم حملات خودشان را بیشتر کردند و توانستند در دقیقه 42 یکی از گلهای خورده را جبران کنندو نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید

وی بیان داشت: با آغاز نیمه دوم با فشار حملات تیم حریف در بین دقایق 70 تا 75 و اشتباه بازیکنان گل تساوی را دریافت کردیم.

حسینی ادامه داد: در ادامه با تغییر تاکتیک بازی توسط غلام پیروانی و حملات بازیکنان در دقیقه 85 محسن آذرباد با یک ضربه ایستگاهی زیبا گل 3 امتیازی تیم ابومسلم را به ثمر رساند.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان اظهار کرد: در دقایق پایانی محمد منصوری که به دلیل مصدومیت چند هفته ای بازی نمی کرد به بازی آمد تا به شرایط مسابقه باز گردد.

وی بیان کرد:  در این بازی میثم رضاپور بازیکن تاثیر گذار تیم ابومسلم که گل اول این دیدار را به ثمر رساند از ناحیه زانو مصدوم شد که امیدواریم تا دیدار بعدی که جمعه 19 آبان ماه در مقابل استقلال اهواز قرار میگیریم بهبودی خودش را بدست آورد.

حسینی ضمن اشاره به حساسیت بازی بعدی تیمش در اهواز عنوان کرد: در بازی امروز یونس شاکری ، محسن آذرباد و فرزاد حمیدی از داور کارت زرد جریمه شدند ویک کارت شدند که خوشبختانه تیم را در مقابل تیم قدرتمند استقلال اهواز همراهی کنند.

سرپرست تیم فوتبال ابومسلم خراسان اطهار داشت : با این پیروزی 13 امتیازی شدیم و احتمالا جایگاهمان در جدول بهبود می یابد.

وی افزود : امیدواریم روند پیروزی های ابومسلم ادامه پیدا کند تا به جایگاه اصلی که در شأن هواداران پرشور خراسان رضوی است برسیم.

گفتنی است ، تیم فوتبال ابومسلم پس از دیدار هفته بعد خود درمقابل استقلال اهواز ،در هفته دهم پنجشنبه 25 آبان ماه میزبان داماش تهران خواهد بود./س

 

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ابومسلم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.