سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دویست پنجاه ونهمين نشست باشگاه فیلم تهران؛

«ميگرن» نقد وبررسی می شود

در دویست و پنجاه و نهمين نشست هفتگی باشگاه فیلم تهران«ميگرن» نخستين ساخته مانلي شجاعي فرد یکشنبه14آبان، ساعت 18در فرهنگسرای ارسباران اکران می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 و فرهنگ سرای ارسباران، داستان «میگرن» در آپارتمانی می‌گذرد که در سه واحد این آپارتمان سه نوع زندگی به شکلی موازی در جریان است در هر یک از این زندگی‌هاقصه حول سه خانواده مختلف می‌گذرد كه از نظر سطح فرهنگی، شخصیت‌های این قصه‌ها هر کدام درگیری‌های خود را دارند.
شجاعي فرد براي ساخت اين فيلم موفق به دريافت دیپلم افتخار بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را دريافت كرد.
رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، هنگامه قاضیانی، پانته‌آ بهرام، هدایت هاشمی، شاهرخ فروتنیان، افشین هاشمی، سهیلا رضوی، صفاآقاجانی و حسین سلیمانی بازیگران فیلم سینمایی«میگرن» هستند و تهیه‌کنندگی این فیلم را مجید و حمید آقاگلیان انجام داده‌اند.
نشست نقد فیلم سینمایی بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مانلي شجاعي فرد(كارگردان)، هنگامه قاضياني و پانته آ بهرام (بازيگران)، آنتونيا شركاء(منتقد) و ساير عوامل فيلم برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت عضويت و حضور در اين نشست‌باشگاه فیلم تهران مي توانند به فرهنگسرای ارسبارانواقعدر خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ي2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.