سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور‌محمدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

حجم فعاليت‌ها در مناطق زلزله زده بسيار بالا بود / معايب نحوه رسيدگي به امور مناطق زلزله‌زده را اعلام كرديم

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت‌: ‌از سران قوا هم تشکر مي‌کنيم که به فرمان رهبري لبيک گفتند و اميدواريم عملا خط وحدت و يکپارچگي را دنبال کنند.

حجت‌الاسلام پور‌محمدي در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، با بيان اينکه بازرسي از نهادها، وزارت‌خانه‌ها و دستگاه‌هاي کشور جاري و باقي است، گفت:‌ در آخرين گزارشي که از مناطق زلزله‌زده به سران قوا فرستاديم، معايب نحوه رسيدگي به مناطق زلزله‌زده را اعلام كرديم ولي حجم فعاليت‌ها بسيار بالا بود و جا دارد كه تشكري كنيم از مسئوليني كه حقيقتا زحمات زيادي را در بحث رسيدگي به مشكلات مردم داشتند.
 
وي با بيان اينکه بايد کيفيت کار در رسيدگي به مشکلات مردم زلزله‌زده همانند کميت كار خوب و ايده‌آل باشد، گفت: ‌انقلاب اسلامي از روز اول تا به امروز پيوست ملت با ملت و ملت با دولت بود و امروز هم مردم و هم مسئولان انصافا در رسيدگي به مشکلات کشور تلاش خوبي را داشتند.

وي همبستگي ملي را رمز موفقيت انقلاب اسلامي برشمرد و گفت: موضوع وحدت و هم بستگي بايد هميشه مورد توجه قرار گيرد؛ مقام معظم رهبري هميشه سعي داشته‌اند اهرم قدرتي ملت (حفظ وحدت و يکپارچگي ) را تقويت کنند و ما را هم هوشيار کرده‌اند که اهميت اين موضوع را فراموش نکنيم.

وي يکپارچگي و وحدت را نياز امروز،‌ ديروز و فرداي انقلاب دانست و گفت:‌ از مقام معظم رهبري تشکر مي‌کنيم که به موقع راهنمايي و هشدارهاي لازم را داده‌اند و البته از سران قوا هم تشکر مي‌کنيم که به اين فرمان رهبري لبيک گفتند و اميدواريم عملا خط وحدت و يکپارچگي را دنبال کنند.

پورمحمدي در پايان خاطر‌نشان کرد:‌ انتظار از مسئولان بالاست و بايد به اين توجه شود که روزي مسئولان از خدمتگذاري به ملتي که هميشه در صحنه حاضر بودند، غفلت نکنند.
 انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.