سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

چهار خطه شدن محور اصفهان ـ شهرضا ـ آباده تامین اعتبار می‌شود

فرماندار شهرضا گفت: با سفر استاندار اصفهان به شهرضا در آینده نزدیک درباره اختصاص اعتبار به محور چهار خطه اصفهان ـ شهرضا ـ آباده، مسائل و مشکلات حوزه صنعت و بحث اشتغال‌زایی تصمیم‌گیری می‌شود.




به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، سید محمد باقر محمدی امروز در شهرضا اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته مقرر شده است که استاندار اصفهان در آینده نزدیک طی سفر به شهرضا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این شهرستان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این سفر با محوریت بررسی طرح‌های نیمه تمام از قبیل پل ارتش، اختصاص اعتبارات لازم به منظور اجرای محور چهار خطه اصفهان ـ شهرضا ـ آباده، مسائل و مشکلات حوزه صنعت، بحث اشتغال‌زایی و طرح‌های مهر ماندگار انجام می‌شود.

فرماندار شهرضا با اشاره به آمادگی کامل مجموعه شهرستان شهرضا در راستای انجام این سفر شهرستانی گفت: استاندار اصفهان ضمن پذیرفتن در خواست این سفر به شهرستان شهرضا، قول مساعد داده است که در آینده نزدیک طی یک سفر کاری تمامی مسایل و نارسایی‌های حوزه‌های مختلف شهرضا را از نزدیک مورد بررسی قرار دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث احداث میدان جدید ورودی شهرضا روبروی محله جرم افشار گفت: از آنجایی که این طرح به عنوان مبادی ورودی شهر شهرضا مطرح است و از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شورای ترافیک استان اصفهان از محل پیشنهادی اجرای این طرح بازدید کرد و مقرر شده که طرح مطالعاتی گسترده ای پیرامون شکل اجرای این طرح انجام گیرد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر مشاور انتخاب شده مشغول بررسی این طرح است و در شرایطی که این طرح به تصویب برسد از قابلیت اجرایی برخوردار است./ج1
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.