سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استانداري تهران از فضاي مجازي حذف شد

سايت استانداري تهران به صورت كامل قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده به گونه‌اي كه اگر اين سايت را در موتورهاي جستجوگر، جستجو کنيم، هيچ اثري از اين پورتال اطلاع‌رساني يافت نخواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، سايت استانداري تهران به آدرس اينترنتي http://www.ostan-th.ir که پيش از اين با مشکات متعدد فني و عدم به روز شدن اخبار مواجه بود، اکنون به طور کلي قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده است.

در گذشته پورتال اطلاع‌رساني استانداري تهران با مشکلات زيادي روبه‌رو بود به طوري که هر چند روز يک بار اين پورتال غير‌قابل دسترسي مي‌شد و مخاطبان از جمله خبرنگاران از دسترسي به مطالب اين سايت كه اقدام به انتشار متناوب و ناقص اخبار حوزه استانداري تهران مي‌كرد، محروم مي‌شدند.

 تعداد و نوع اخبار سايت استانداري نيز براي خود داستاني مجزا دارد؛ اين سايت در ايام فعاليت خود نيز صرفا اقدام به انتشار اخبار مربوط به برخي از فرمانداران مورد نظر خود و استاندار مي‌كرد كه البته عنصر "سرعت" در انتشار اين اخبار نيز عنصري بي‌معنا محسوب مي‌شد.

جالب اينكه در حال حاضر و پس از قطع شدن سايت استانداري تهران اگر اين سايت را در موتورهاي جستجوگر جستجو کنيم هيچ اثري از اين پورتال اطلاع‌رساني يافت نخواهد شد و تنها سايت معاونت عمراني استانداري تهران در نتايج جستجو يافت خواهد شد.

پورتال استانداري تهران از 15 روز گذشته به صورت كامل قطع و از دسترس مخاطبان خارج شده است و اين در حاليست كه هيچ يک از دست‌اندركاران مربوطه در استانداري تهران در اين خصوص پاسخگو  نيستند.

با توجه به وجود 14 فرمانداري در استان تهران و تغذيه تمام اين پورتال‌ها از مجموعه اين استانداري، اين پرتال‌ها نيز عملا دچار مشکل شده و از دسترس خارج شده‌اند.
انتهاي پيام/
برچسب ها: استانداری ، تهران ، محو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.