سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حاشیه هاي اعلام وصول طرح سوال از رئيس جمهور در مجلس/

ای کاش داغ بودن صندلی حداد کسی را نسوزاند/ تجمع اعضای فراکسیون اصولگرایان گرد صندلی حداد

صندلی حداد عادل بعد از طرح سوال از رئیس بیشتر از پیش داغ شده و محلی برای تجمع سایر نمایندگان هم فکرش تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، صندلی داغ غلامعلی حداد عادل در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آبانماه) داغ‌تر از هر روز دیگر است.

در حالی مجلس طبق روال همیشگی خود به بررسی طرح‌ها، لوایح و سخنرانی ناطقین پرداخته است که صندلی حدادعادل در وسط مجلس به عنوان یک مجلس دیگر در حال رایزنی با سایر نمایندگان است.

اگر تا دیروز در صندلی کنار حدادعادل فقط یک چارپایه بود که فقط یک نفر می‌توانست روی آن بنشیند امروز علاوه بر صندلی حدادعادل و چارپايه کناری تعداد زیادی از نمایندگان نیز گرد او جمع شده‌اند تا به بحث و رایزنی بپردازند در این محفل گرم حمید رسایی، احمد سالک، علیرضا زاکانی، جراره، موسوی اصل، بیرانوند، صادقی، کامران و... جمع شده‌اند.

 حلقه نمایندگان با نظارت حداد عادل در حالی مهم جلوه می‌کند که امروز طرح سوال از رئیس‌جمهور در صحن اعلام وصول شد این در حالی بود که اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به شدت با این موضوع مخالفت کردند به طوری که مهدی کوچک‌زاده عضو این فراکسیون با داد و فریاد مجلس را ترک کرد.

البته اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس به صورت گروهی مقابل درب خروجی مجلس تجمع کرده بودند که احتمال می‌رفت همگی مجلس را ترک کنند ولی به هر دلیلی این کار صورت نگرفت .

حداد عادل به عنوان رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس بعد از اعلام وصول طرح سوال از رئیس‌جمهور در مقابل جایگاه هیئت‌رئیسه حضور یافته و بدون میکروفون با رئیس مجلس صحبت می کرد که در این میان مصباحی مقدم وی را همراهی می کرد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: لاریجانی ، مجلس ، نماینده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.