سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

ایجاد پرواز مستقيم از تبریز به تفلیس

استاندار آذربایجان شرقی در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس، توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با کشور گرجستان را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، احمد علیرضابیگی در این دیدار با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در جمهوری گرجستان، بر حفظ مناسبات گذشته و تلاش برای روابط بیشتر با این کشور تاکید کرد و گفت: دولت‌های ایران و گرجستان در سطح بالایی از اعتماد به یکدیگر قرار دارند و این اعتماد زمینه مناسبی برای گسترش مناسبات دوجانبه فراهم می کند.

وی با بیان این که سطح مبادلات اقتصادی دو طرف در سال های اخیر رو به رشد بوده است، خواستار گسترش همكاری‌های اقتصادی و تجاری بین آذربایجان شرقی و گرجستان شد.

علیرضابیگی همچنین نقش بخش خصوصی در ارتقای شاخص های اقتصادی دو کشور را موثر ارزیابی و بر تقویت فعالان اقتصادی این بخش تاکید کرد.

مجید صابر سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس نیز در این دیدار گفت: بعد از ارزیابی دولت جدید اطلاعات لازم را در اختیار فعالان اقتصادی ایران قرار خواهیم داد.

وی با بیان این که سفارت ایران در تفلیس آماده هر نوع همکاری برای گسترش روابط با گرجستان است، افزود: لغو رواديد، سهولت رفت و آمد و ایجاد پرواز مستقيم از تبریز به تفلیس از مهم‌ترين تحولاتی بوده است که در ارتقای سطح روابط دو طرف موثر بوده و تلاش می کنیم زمینه توسعه هرچه بیشتر ارتباطات را فراهم کنیم/س

برچسب ها: ایجاد ، پرواز ، مستقیم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.