سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه علنی:

نمایندگان با فریاد "کامران، استعفا" خواستار اخراج نماینده اصفهان از صحن علنی شدند

در پی سخنان حسن کامران نماینده اصفهان در مورد بودجه مجلس تعدادی از نمایندگان با فریاد "کامران استعفا" خواستار اخراج وی از صحن علنی شدند

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، حسن کامران در جلسه علنی امروز (یکشنبه 14 آبانماه) در تذکری به هیئت‌رئیسه گفت: در پی صحبت‌هایم در جلسه علنی قبلی که هیئت‌رئیسه آن را خلاف واقعیت دانسته بود باید 5 دقیقه وقت در اختیار من قرار دهد تا دفاع کنم.

وی افزود: در جلسه پیش بنده در خصوص بودجه مجلس سخن گفتم که هیئت‌رئیسه گفت: خلاف است اگر شما حرفهای بنده را قبول ندارید ماجرای سند 60 برگی که شب رنگ نیز هست چیست در حالی که یک گزارش کامل است .

حسن کامران خطاب به علی لاریجانی گفت: این موضوع را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان و کمیسیون اصل 90 ارجاع خواهم داد که اگر حرف بنده صحت داشت شما باید از ریاست استعفا دهید و اگر حرف بنده اشتباه بود از نمایندگی استعفا خواهم داد.

در ادامه این سخنان لاریجانی تصریح کرد: حرف شما صحت نداشته و بنده در جایگاهی هستم که باید از حیثیت مجلس دفاع کنم بنابراین این موضوع را به هیئت نظارت بر نمایندگان ارجاع خواهیم داد.

در این هنگام تعدادی از نماینده‌ها با فریاد "کامران استعفا" خواستار اخراج وی از مجلس شدند .

در ادامه این موضوع مهدی کوچک‌زاده در تذکری به هیئت‌رئیسه گفت: نباید این گونه با نماینده رفتار کرد چرا که امکان دارد همین رفتار را با همین نمایندگانی که فریاد استعفا استعفا می‌دهند بکنند.

گفتنی است؛ حسن کامران نماینده اصفهان در جلسه علنی پیشین مجلس در خصوص بودجه مجلس بحث‌هایی را مطرح کرده بود که با مخالفت رئیس و برخی نمایندگان مجلس مواجه شد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: کامران ، مجلس ، لاریجانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.