سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تخصیص اعتبار ویژه برای راه‌های جنوب اردبیل

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی اعتبار ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های راهسازی جنوب استان اردبیل در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ جلیل جعفری بنه خلخال افزود: جلسه مشترکی که با وزیر راه و شهر‌سازی به همراه مجمع نمایندگان استان داشتیم در خصوص حل مشکلات راه‌های جنوب استان تصمیم‌گیری‌های مناسبی انجام شد که امیدواریم با عملیاتی شدن آن تا دو ماه آینده بتوانیم بخش عظیمی از طرح‌ها و پروژه‌ها را تکمیل کرده و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: در این جلسه نیکزاد دستور انتقال ماشین‌آلات استان زنجان برای بازگشایی محور کلور ـ درام را داد تا به سرعت این بازگشایی صورت گیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود: مقرر شد محور خلخال ـ ماسوله هم که در قالب طرح ملی سال آینده ردیف اعتباری خاص گرفته و با این اعتبار مراحل تکمیل را سپری کند.

جعفری بنه خلخال با اشاره به بحث راه‌آهن و ارتباط خلخال به این مسیر گفت: با نظر مثبت وزیر راه و شهرسازی آنتن راه خلخال به شبکه اصلی مورد بررسی و موافقت قرار گرفت تا در این زمینه تدبیر لازم صورت گیرد.

وی افزود: در این نشست دستور لازم برای تامین اعتبار روکش آسفالت مسیر خلخال ـ کلور صادر شد و مصوب شد اعتبار مسیر جاده‌های خلخال و کوثر از ردیف اعتبارات ملی تامین شود.

این نماینده مجلس گفت: در این جلسه همچنین مقرر شد شن‌ریزی مسیر برندق ـ درام با امکانات اداره کل راه و شهر‌سازی استان اردبیل انجام شود.

جعفری بنه خلخال افزود: مسئولان کشور با تمام توان برای کاهش آثار فشارهای تحریم اعمال شده جدید از سوی دشمنان تلاش می‌کنند./س 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.