سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت آیت الله ملك حسینی را تسلیت گفت

آیت‌الله' اكبر هاشمی رفسنجانی' رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید'كرامت‌الله ملك‌حسینی' نماینده ولی فقیه و نماینده مردم كهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

در این پیام كه نسخه ای از آن در اختیار باشگاه خبرنگاران یاسوج  قرا گرفت، آمده است:رحلت روحانی وارسته و مبارز آیت‌الله سید كرامت‌ الله ملك‌حسینی نماینده ولی فقیه و نماینده مردم كهگیلویه و بویر احمد در مجلس خبرگان رهبری موجب تاسف و تاثر خاطر گردید.
در ادامه پیام عنوان شده است:این عالم ربانی كه در طول دوران مبارزه با رژیم ستم‌شاهی همراه و همیار امام خمینی(ره) و مردم شریف ایران بود، پس از انقلاب اسلامی، در مسئولیت‌های نمایندگی ولی فقیه در كهگیلویه و بویراحمد و نمایندگی مجلس خبرگان رهبری نیز منشأ خدمات و آثار برجسته و در خور توجهی بود.
در این پیام آمده است:رحلت ایشان را به عنوان مردم مسلمان ایران، مراجع، حوزه‌های علمیه، علما، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و بویژه مردم خونگرم و انقلابی استان كهگیلویه و بویراحمد تسلیت می‌گویم.
در پایان این پیام عنوان شده است:از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان محترم و بویژه بیت معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌كنم. /س
برچسب ها: نماینده ، ولی ، فقیه ، درگذشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.