سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزايش تلاش هاي صليب سرخ آمريکا براي مقابله با طوفان جديد

صلیب سرخ آمریکا روز شنبه اعلام کرد با توجه به اینکه احتمال می رود هفته آینده طوفان جدیدی سواحل شرقی آمریکا را درهم بکوبد، تلاش های خود را برای کمک به آسیب دیدگان طوفان سندی افزایش خواهد داد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  خبرگزاری فرانسه ، پایگاه اینترنتی شبکه هواشناسی آمریکا اعلام کرده است هواشناسان پیش بینی می کنند نوسانات آب و هوایی تازه ای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به وزش بادهای بسیار سرد، باران و برف منجر شود.
آب و هوای نامناسب تلاش هایی را که برای فایق آمدن بر عواقب طوفان ویرانگر سندی در سواحل شرقی آمریکا صورت می گیرد، با مشکلات بیشتری مواجه خواهد کرد.
چارلی شیمانسکی، از مسئولان سازمان صلیب سرخ آمریکا برای کمک رسانی در زمان بروز فجایع، در گفتگویی مطبوعاتی اعلام کرد  اولویت های عملیاتی صلیب سرخ در حال حاضر تدارکات، تهیه آذوقه و آمادگی برای پیش بینی طوفان آینده است .
وی افزود در هماهنگی با مقامات محلی، صلیب سرخ در کلیه مناطق طوفان زده مکان هایی اقامتی ایجاد می کند تا ساکنانی که از داشتن برق محروم هستند بتوانند در آنجا پناه گرفته و گرم شوند.
شیمانسکی افزود  ما با مراکز عملیاتی امداد رسانی به طور تنگاتنگی همکاری می کنیم تا تاسیسات و پناهگاه هایی را به وجود آوریم که با تهیه پتو و بالش های اضافی و همه موارد ضروری امکان گرم شدن را برای آسیب دیدگان فراهم کند.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، طوفان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.