سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرد نژادپرستي كه ولبك را به ميمون تشبيه كرده بود شناسايي شد

جنجال هاي نژادپرستي در فوتبال انگليس تمام شدني نيست و اين بار نيز داستان تلخ تكرار مي شود.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگارانبه نقل از فوتبال آنلاين فردي كه در بازي چلسي-منچستريونايتد، دني ولبك مهاجم شياطين سرخ را مورد توهين نژادپرستانه قرار داده بود شناسايي شد.

 
   اين هوادار چلسي كه با تقليد حركت ميمون(مصداق رفتار نژادپرستانه در غرب تشبيه به ميمون،نشان دادن موز و ... مي باشند) ولبك سيه چرده را مورد توهين قرار داده بود گوين كريخام نام دارد.
 



  گوين 28 ساله كه در تصاوير ديده مي شود پس از بررسي عكس ها و فيلم هاي موجود شناسايي شد.اين فرد كه در آپارتمان خود در لچورث با خبرنگاران رو به رو شده بود،حرفي براي گفتن نداشت.
 
  جنجال نژادپرستي هر روز جلوه تازه اي از خود در فوتبال انگليس رو مي كند و گويا پاياني براي اين داستان تلخ وجود ندارد.رخ دادن اين گونه مسائل در سال 2012 جاي بسي تامل دارد.
 
 از طرف ديگر باشگاه چلسي شديدا به دنبال پيگيري پرونده كلاتنبرگ است.داوري كه باشگاه چلسي و ستارگان اين تيم مدعي شدند اوبي ميكل را ميمون خطاب كرده است.
 
  اتفاق ديگري كه آبي پوشان لندني را بسيار ناراحت كرده،بنري است كه در جريان بازي دو تيم در جام اتحاديه توسط هواداران منچستر يونايتد به نمايش گذاشته شد.همان گونه كه در عكس زير مي بينيد هواداران منچستر كلاتنبرگ را داور،رهبر و اسطوره خطاب كرده اند.
 
  جالب ايجاست كه هنوز يك ماه از محكوميت كاپيتان تيم ملي انگليس،جان تري به خاطر توهين نژادپرستانه به آنتوان فرديناند نمي گذرد.
 
 با كنار هم قراردادن تمامي اين اتفاقات كه مسلما پاياني بر رفتار قلب هايي سياه تر از صورت هاي سياه نيست،ديگر نمي توان حركت ريو فرديناند را تقبيح كرد.او و چند بازيكن ديگر پوشيدن لباس هاي ضدنژادپرستي را تحريم نمودند و در واكنش به سوال رسانه ها اعلام كردند كه مقابله با اين رفتار ها در فوتبال انگليس با پوشيدن يك پيراهن به سخره گرفتن قربانيان آن مي باشد.
برچسب ها: نژادپرست ، ولبک ، میمون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.