سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلوبال ریسرچ

آیا جمهوریخواهان باز رای ها را می دزدند؟

باچند کلیک ساده بر روی کیبورد دستگاه و تایپ نام شرکت متعلق به "تاگ رامنی"، متوجه خواهید شد که جمهوریخواهان همین الان هم کاخ سفید را محاصره کرده اند . مثل سالهای 2000 و 2004 .

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران، دولت رامنی و رایان، قطعاً دوباره باعث روی کارآمدن نومحافظه کاران خواهد شد . آن هم با آن دم و دستگاه و با آن اقدامات خرابکارانه . البته این بار برای جنگ با ایران وسوریه . جنگ افروزی برای تحمیل عقاید موعودگرایانه ، هدف نومحافظه کاران است . همه جهان باید خود را برای اتفاقات ناگوار بعداز 6 نوامبر آماده کنند . چه اوباما برنده شود و چه رامنی . نکته اینجاست که این بشریت است که می بازد ، مهم نیست رامنی ببرد یا اوباما...   
برای مدت 4 دهه ، روند انتخابات آمریکا تحت کنترل شرکت ها و آژانس هایی بوده است که به نوعی به حزب جمهوریخواه وابسته بوده اند . ماجرای انتخابات پیش رو نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تمام روند اخذ رای و ماشین های رای خوان توسط شرکت های تحت کنترل جمهوریخاهان اداره می شود . میت رامنی در ارتباط تنگاتنگ با ماشین های شمارش آرا است . پسر او تاگ رامنی که می خواست به صورت اوباما مشت بزند ، صاحب شرکتی است که تمام صندوقها وماشین های شمارش آرا را در 50 ایالت آمریکا تامین می کند .  
این شرکت تنها یکی از شرکت هایی است که به جمهوریخواهان تعلق دارد . شرکت هایی مثل DIEBOLD ، ES&S و SEQUOIA . همین شرکت DIEBOLD بود که باعث دزدیدن آرای جان کری به نفع جورج بوش در سال 2004 شد .
هم اکنون سیستم دمکراسی سنجی در آمریکا یعنی همان انتخابات قابل هک و قابل دسترسی است . دزدان هم کاملاً آماده اند .
تاکنون همه بازرسان ومحققانی که در مورد دزدی آرا و تقلب انتخاباتی ، تحقیق و بررسی انجام داده اند با برچسب تروریست های دسیسه چین توسط دروازه بانان خبر وابسته به شرکت های بزرگ مورد حمله قرار گرفته اند و توسط مقامات هم با بی مهری مواجه شده اند. آنها نیز هیچگاه انتخابات آمریکا را تائید نکرده اند .  
دمکرات های ترقی خواه نیز از قافله عقب نمانده اند . گویی همه به فکر دزدی اند. دمکراتها با شعار به "پیشرفت فکر کن" اخیراً به براد فری من (خبرنگار و گزارشگر) حمله کرده اند . براد فری من ارتباط شرکت تولیدکننده ماشین های شمارش آرا باجمهوریخواهان را زیر سوال برده بود.
پس چرا دمکراتها با کسانی که به نفع آنها هم مشاوره می دهند اینگونه برخورد می کنند ؟ چرا دمکراتها حقایق واضح و آشکار رانادیده می گیرند ؟ چرا آنها نمی خواهند از حقوق مردم آمریکا دفاع کنند ؟ اینکه دمکراسی آمریکائی که همان رای گیری است درحال نابودی است تهدیدی جدی است . متاسفانه این یک واقعیت است .
متاسفانه شاهد این هستیم که لیبرال ها ، هنوز در خواب خرگوشی  و رویا هستند . اوباما هنوز چهره یک قهرمان عوام پسند خود را ، علیرغم تکرار کارهای تیم "بوش و چنی" حفظ کرده است . دمکرات ها درحال تلاش گسترده اند که به طرفداران خود وکل مردم بگویند رای دوباره به اوباما چاره همه مشکلات است .
خب اگر رای مردم شمارش نشود و به حساب نیاید تکلیف چیست ؟ اگر ماشین های شمارش رای تحت کنترل و اشراف تیم رامنی / رایان باشد چه ؟ آن وقت انتهای این بازی که معلوم است ...
باچند کلیک ساده بر روی کیبورد دستگاه و تایپ نام شرکت متعلق به تاگ رامنی ، متوجه خواهید شد که جمهوریخواهان همین الان هم کاخ سفید را محاصره کرده اند . مثل سالهای 2000 و 2004 .
 
رامنی / رایان همان بوش / چنی
همزمان با اقدامات برای دزدیدن رای مردم، رسانه ها و شرکت های وابسته به دست راستی ها (جمهوریخواهان) تلاش رسانه ای فوق العاده ای برای پوشش تصویری و خبری رامنی و رایان به راه انداخته اند.
این رسانه ها ، پیشینه نه چندان روشن خود را فراموش کرده اند ، آنها خطرات نوع سیاستی را که هم درپیش گرفته اند ، نمی دانند . این رسانه ها ، حیله های نئومحافظه کاران را نیز نمی دانند.
سیاست کثیف رامنی در شرکت BAIL CAPITAL نشان میدهد که او به دوستان خود نیز رحم نمی کنند.
باوجود گاف های مسخره رامنی و رایان در مناظرات و باخت شرم آور رامنی مقابل اوباما ، بدین معنی نیست که آنها حرکت خود را متوقف کنند .
بسیاری از نظرسنجی ها نشان می دهند که حتی رامنی جلوتر از اوباما است .  
همه ترس ها و کابوس ها در مورد انتخابات آمریکا درحال وقوع است . درها برای کشیدن یک صورت دمکراتیک بر روی دزدی آراء در انتخابات 6 نوامبر مثل سال 2000 باز است .
 
ژن بوش و چنی
مسائل و لوازمی که باعث به وجود آمدن تقلب بزرگ انتخاباتی سال 2000 شد و باعث گردید بوش و چنی وارد کاخ سفید شوند ، روشن و صدالبته قابل تکرار است .
برای جلوگیری از اقداماتی که نئولیبرال ها برای بازپس گرفتن مقام ریاست جمهوری در بعد از دوران بیل کلینتون انجام دادند . باید دست های دست راستی ها یعنی جمهوریخواهان را از رای گیری قطع کرد . چون آنها می خواهند دوباره جنگ برای نفت (11 سپتامبر ، عراق و افغانستان ) را تکرار کنند .  
دولت رامنی ورایان ، قطعاً دوباره باعث روی کارآمدن نومحافظه کاران خواهد شد . آن هم با آن دم و دستگاه و با آن اقدامات خرابکارانه . البته این بار برای جنگ با ایران وسوریه . جنگ افروزی برای تحمیل عقاید موعودگرایانه ، هدف نومحافظه کاران است .
آدم احمق و بی سوادی مثل رامنی ، همچون بوش ، بهترین گزینه برای خرافه های نومحافظه کاران است . آدم روانی مثل رایان هم بهترین کمک کننده برای این موضوع است .  
اگر رامنی و رایان به ریاست جمهوری برسند ، دنیا باید منتظر دوران بوش باشد . البته با چاشنی های بیشتری از بنیادگرایی مسیحی و خرافه های احمقانه .
افرادی که بعنوان مشاوران سیاسی رامنی انتخاب شده اند ، شانه به شانه دوران بوش می زنند:
-    دان سنور : از مقامات سابق حکومت نظامی عراق
-    کوفر بلاک : مقام سابق سیا ، قائم مقام بلک واتر
-    جان بولتون : نماینده دولت بوش در سازمان ملل متحد
-    الیوت کوهن : یار غار دیک چنی درموسسه PNAC  یا پروژه قرن جدید آمریکا
-    ولیدفارس : مدیر در NSA و سیا در زمان بوش
-    مایکل هایدن : عضو در CFR و پروژه قرن جدید آمریکا
-    اریک ادلمن : مشاور سابق چنی
حالا مشاوران اقتصادی رامنی که هستند؟ همه آنها توسط رایان گلچین شده اند و سابقاً در دولت بوش بوده اند :
-    گلن هوبارد : مشاور اقتصادی بوش
-    گریگوری منکیف: مشاور اقتصادی بوش
-    وین وبر : لابی گر و عضو سابق جمهوریخواه کنگره
-    جیم تالنت : لابی گر و وصل به جک آبراف
-    کوین هاست : مشاور بوش
به اینها باید لیستی از نومحافظه کاران را اضافه کنید که عاشقانه دنبال ایجاد جنگ و خونریزی اند .  
لازم به ذکر است که در سال 2008 ، دارودسته جمهوریخواه وابسته به شرکت ها والبته بوش و چنی، آخرین ضربات خود را نیز به اوباما می زدند؛ مخصوصاً باسنگ اندازی های جلوی پای دولت تازه تاسیس اوباما.
آن زمان سرنخ ها دردستان متعفن "میچ مک کانل" بود. کسی که از اولین دقایق سوگند یاد کردن اوباما کارشکنی هایش را آغاز کرد .
رفتار رامنی و رایان بعداز اینکه صبح حمله به سفارت آمریکا در لیبی از خواب بیدار شدند ، بسیار شک برانگیز است . آنها ز حمله به سفارت آمریکا در لیبی دلشان خنک شده بود.
صرف نظر از حماقت اوباما در ادامه دادن به سیاست های جنگ طلبانه و خرابکارانه بوش و چنی ، مقامات بلندپایه جمهوریخواهان هر کاری که از دستشان بر می آمده برای مهار قلاده اوباما انجام داده اند . اما الان گویی قلاده اش را رها کرده اند .
یکی دیگر از نشانه های اینکه امکان برنده شدن رامنی وجود دارد حضور وی در کنفرانس سال 2012 بیلدربرگ بود . همه روسای جمهور سابق آمریکا که در این کنفرانس شرکت کرده اند ، بالاخره رئیس جمهور شده اند . برطبق اظهارنظر کسانی که بیلدربرگ را رصد می کنند ، اوباما حوصله این گروه را سر برده است .
مطمئن باشید که این اتفاقی نیست که رامنی در یکی از آخرین سخنرانی هایش در مورد سیاست خارجی ، روسیه را بزرگترین تهدید و دشمن درجه یک غرب دانسته است .
این که روسیه تهدید شماره یک غرب است ، دقیقاً نگرانی اصلی گروه بیلدربرگ است . بر طبق نظر شیاطین بیلدربرگ روسیه مهمترین دشمن و مانع بر سر گسترش ناتو و آمریکا در سرتاسر جهان و همچنین نقاط حساس آن است.  
دشمنی رامنی با چین هم یکی دیگر از مشخصه هایی است که باعث علاقه بیلدربرگ به رامنی شده است .
نخبگان گروه بیلدربرگ خوشان خوب می دانند که جنگ علیه تروریسم یک دروغ است . جنگهایی که آنان در آسیای مرکزی و خاورمیانه به راه انداختند گام هایی از یک بازی بزرگ بود.
جنگ طولانی ، پنهان و آشکار بر سر تسلط بر جهان وهمچنین منابع گازی ونفتی بین آمریکا و ناتو از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر باعث از بین رفتن سیستم اقتصادی وبروز بحران اخیر شد . سیستم اقتصادی که به شدت وابسته به نفت است  
باوجود اینکه تیم اوباما، همیشه رامنی را مسخره کرده اند، اما شاید با حمایت بیلدربرگ او برنده انتخابات شود و آخرین لبخند را بر روی لبان اوباما برای همیشه بخشکاند.
 
طوفان سندی به نفع رامنی و رایان
طوفان سندی شرق آمریکا را فلج کرده و کل منطقه را به تعطیلی کشانده است .
اگر کمک ها تا 6 نوامبر یعنی زمان انتخابات به منطقه نرسد ، برگزاری انتخابات در هاله ای از ابهام است .  
حالا اگر انتخابات به مشکل بخورد و کار به دادگاه قانون اساسی برسد (مثل سال 2000) نتیجه انتخابات قطعاً با چالش و تقلب همراه خواهد بود و پیروزی رامنی محتمل است .
همه جهان باید خود را برای اتفاقات ناگوار بعداز 6 نوامبر آماده کنند . چه اوباما برنده شود و چه رامنی . نکته اینجاست که این بشریت است که می بازد ، مهم نیست رامنی ببرد یا اوباما...
اما باز هم نکته اینجاست که اگر رامنی و رایان با تقلب برنده انتخابات شوند زنگ های خطر بیشتری به صدا درخواهد آمد . برنده شدن رامنی ورایان یعنی آغاز کابوسهای جنگ و خشونت ... 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.