سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

داریوش ارجمند در برنامه "هفت" با تاکید بر نبود سبک در بازیگران جوان؛

زیاده طلبی هنرمند را به نابودی می کشاند/سفره سینما برای تولید کردن فیلم بسیار کوچک است

داریوش ارجمند در برنامه هفت گفت:هنر با توجه به نیاز به مناعت طبع و گذشت هنرمندان زیاده طلب را در عرصه سینما به نابودی می کشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه سینمایی باشگاه خبرنگاران ؛ داریوش ارجمند به عنوان میهمان برنامه هفت گفت:من تمام داشته های خود را در سینما خرج کرده ام و به همین دلیل بازخورد و نتیجه مناسبی را در میان مردم نسبت به خود مشاهده کردم.

ارجمند افزود: من برای بازی در نقش امام علی (ع) به دلیل وحشت و ترسم برای درست ایفا نکردن این نقش از قرآن کمک گرفتم.
 
وی ادامه داد:هنر درجایی برای جاودانگی و در بخشی برای ارتزاق و در سمتی برای سرگرمی است و برخی مواقع نیز طنز،گاهی به مضحکه ،کمدی به لودگی و تراژدی تبدیل به آه و ناله می شود. راز جاودانگی هنر در جریان زندگی کسانی همچون حافظ و بتهون موج می زند و جهان امروز ما پر از شعر و موسیقی این افراد است.
 
ارجمند اظهار داشت:هر کسی که در عرصه هنر جویای هنر و هنرمندی است باید با طی یک سلوک ابتدا از خود شناختی درست داشته باشد،زیرا بازیگران در جلو دوربین ابتدا قبل از مخاطب باید به خود پاسخگو باشند .
 
وی تصریح کرد: محبوبیت در هنر به مراتب از شهرت مهمتر است و ما باید در این عرصه نسبت به امور معنوی بصیرت بیشتری داشته باشیم.کسانی که تنها به شهرت اندیشیده و با پول و پارتی وارد این عرصه شدند هیچ گاه برای جاودانگی از دروازه تاریخ عبور نمی کنند.
 
این بازیگر سینما،تلویزیون و تئاتر عنوان کرد: سفره سینمای ایران به دلیل کم بودن تولیدات سینمایی به دنبال نبود شرایط برای نمایش آن بسیار کوچک است به همین دلیل کسانی که بر سر این سفره نشسته اند همواره با آرنج خود برای بیرون کردن فرد دیگری به پهلوی آن ضربه می زنند. در صورتیکه هر چهره ای در سینماهای خارج از کشور همانند هالیوود در غرب مورد نیاز است و همه آدم ها برای حضور در این حرفه به اندازه کافی فضا دارند و همانند بازیگران ما نیازی به برداشتن ابرو و عمل کردن بینی و انجام این قبیل کارها برای اثبات خود و حضور در سینما ندارند. این در حالی است که نماینده فرهنگ ما در ایران فردی با شخصیتی بزرگ همچون حافظ است.
برچسب ها: سینما ، ارجمند ، بازیگر ، هفت ، حافظ ، بتهون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.