سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ با وجود تحریم های استکبارگران؛

تمام مایحتاج مورد نیاز جامعه در کشور تامین می شود

معاون برنامه ریزی و اداری و مالی استانداری تهران گفت: با توجه به تولید 95 درصد نیاز شهروندان توسط متخصصان و کشاورزان ایران اسلامی، تمام مایحتاج مورد نیاز جامعه در کشور تامین می شود.

ˈنعمت الله ترکیˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود : کشوری که قادر به تولید، تامین سرمایه تولید و ظرفیت تولید است و منابع انسانی مورد نیاز را دارد، برای تامین نیازهای خود نگرانی ندارد.

وی افزود: با تکیه بر تولید و پشتیبانی تولید از یک طرف و تعامل مردم در صرفه جویی (درست و در حد نیاز مصرف کردن) در شرایط کنونی جنگ روانی دشمن، تهدیدات و تحریم ها، بار دیگر ایران اسلامی و مردم این دیار خواهند توانست در خنثی سازی توطئه دشمن همانگونه که از ابتدای انقلاب موفق بوده اند، برگ زرین پرافتخاری را بر تاریخ انقلاب بیافزایند.

معاون اداری مالی و برنامه ریزی استانداری تهران درباره مشکل توزیع مرغ که چندی پیش رخ داد گفت: کشوری که خود تولیدکننده نیازهایش باشد، نگران تامین آن نیست وهیچ تهدید و تحریمی نیز قادر به وارد کردن خدشه به نظام اقتصادی آن نخواهد بود، زیرا اینک تولید ما به گونه ای است که حتی توان صادرات مرغ را نیز داریم.

وی افزود: وقتی جامعه به هجمه های روانی دشمن توجه کند و بیش از نیاز خود در تامین مایحتاج و نیازهایش اقدام کند، به طور طبیعی با افزایش تقاضا با وجود تولید بیشتر، عرضه به نسبت تقاضا پایین می آید و اینگونه به نظر می رسد که کمبودی وجود دارد.

ترکی با بیان اینکه به لطف الهی و با سیاست گذاری های مدیران و مسوولان نظام، کشور هم اینک بدون هیچ نیازی به بیگانه در تامین نیازهای جامعه کمبود و مشکلی ندارد گفت: آنچه که در اولویت دوم برون رفت از بحران ایجاد کرده دشمن ضرورت دارد، تعامل هر چه بیشتر دستگاه های اجرایی است که باید تلاش کنند به سهم خود در برنامه ریزی های جامعه نیازهای اساسی را شناسایی و در رفع مشکلات اقدام کنند.

وی گفت: با تلاش مردم و مسوولان در سال 90 صادرات غیرنفتی کشور نسبت به سال 89 هشت درصد رشد نشان می دهد و در شش ماه نخست سال نیز حدود 26 میلیارد دلار صادرات غیرنفتی داشتیم که با توجه به ظرفیت بالای بخش کشاورزی این روند بطور طبیعی تا پایان سال صعودی خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی استانداری تهران با بیان اینکه مردم بهترین پشتیبان برای نظام و انقلاب هستند گفت: هر کجا حضور مردم پررنگ بوده، دشمنان نظام در تمام برنامه های خود با شکست مواجه شده اند./س

برچسب ها: مایحتاج ، جامعه ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.