سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ مدیرکل سیاسی استانداری تهران:

دین مبین اسلام، مکتبی توحیدی است

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران گفت: دین مبین اسلام، مکتبی توحیدی است؛ از این رو، نخستین موضوعی که باید در این مکتب مقدس مدنظر قرار گیرد، همان شعار نبی مکرم اسلام(ص) است که فرمودند «قُولُوا لَا إِلَهَ إِلَّا اللَّهُ تُفْلِحُوا».

علی ‏اکبر فدایی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: با توجه به این شعار رسول‏الله (ص)، «الهُ‏‏» دیگر نظیر آمریکا در دنیای امروز جایی ندارد.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: همه اقشار جامعه به ‏ویژه جوانان و نوجوانان باید انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دهند.

وی ادامه داد: فهرست جنایات 50 ساله آمریکا با حضور 40 هزار مستشار نظامی در ایران طوماری بلند و شاید غیر قابل شمارش باشد.

فدایی اضافه کرد: این جنایتکار تاریخ بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با در خطر دیدن مطامع خود در منطقه، عناد و دشمنی را با مردم این سرزمین اسلامی شدت بخشید.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران افزود: نسل امروز باید کاملاً توجیه شود که چرا با آمریکا نه تنها مذاکره نخواهیم کرد، بلکه با این جنایتکار وحشی مبارزه ‏ای همیشگی را ادامه می‏ دهیم.

وی با تکیه به فرمایشات امام راحل(ره) در زمینه مذاکره با آمریکا، نوع این رابطه را به ارتباط گرگ و میش تشبیه کرد و گفت: همه می‏دانند که ذات وجودی گرگ، درندگی است.

فدایی اضافه کرد: حال امروز همه جهانیان شاهد درندگی‏ های آمریکای گرگ‏ صفت در اقصی نقاط کره خاکی هستند.

مدیر کل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری تهران، حقوق بشر را حربه ‏ای ابزاری در دست استکبار برای پیشبرد اهدافش خواند.

وی تصریح کرد: سلطه‏ گران در جایی به بهانه حقوق بشر و آزادی بیان برای توهین عواملشان به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام (ص) چراغ سبز نشان می ‏دهند و از سویی دیگر، جریان صحیح تبادل اطلاعات را با قطع شبکه‏ های ایرانی دچار اختلال می‏ کنند./س

برچسب ها: دین ، اسلام ، مکتب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.