سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

تشکیل قطب جهان اسلام دلیل وحشت استکبار جهانی از دین شده است

نماینده ولی‏‌ فقیه در شهرستان دماوند گفت: امروز اصل در حال تحققی به نام تشکیل قطب جهان اسلام، دلیل وحشت استکبار جهانی از این دین مبین شده است.

حجت ‌‏الاسلام محمد علاءالدینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: دلیل تشدید دشمنی غرب با اسلام را هراس آنها از تشکیل قطب جهان اسلام خواند.

وی ادامه داد: یکی از نمونه‏‌ های مؤید این حقیقت روشن، گزارش تحلیلی مندرج بر تارنمای یک شبکه فارسی‌‏ زبان وابسته به دستگاه خبرپراکنی استکبار جهانی یعنی بی.بی.سی فارسی است.

علاءالدینی اضافه کرد: حقیقت این موضوع آنچنان عیان شده که حتی سایت بی.بی.سی فارسی که اصولاً برای ایجاد فضای نا امیدی در جبهه مقاومت اسلامی راه ‌‏اندازی شده است، نیز بدان اذعان دارد.

نماینده ولی ‏‌فقیه در شهرستان دماوند افزود: در این گزارش تحلیلی در تارنمای بی.بی.سی می‏ خوانیم که «هر دو جهان غرب و جهان اسلام وارد دوران جدیدی شده‏‌ اند».

وی ادامه داد: در جایی دیگر از این گزارش آمده است که «غلط نیست اگر بگوییم بعد از فروپاشی امپراطوری عثمانی، جهان اسلام قدرتی به این اندازه نداشته است».

به گفته علاءالدینی به نقل از گزارش تحلیلی شبکه بی.بی.سی، پروسه گذر از جهان دو قطبی به دنیایی چند قطبی نیازمند به رسمیت شناختن قدرتی به نام اسلام است./س

برچسب ها: جهان ، اسلام ، استکبار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.