سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صادق زاده:

35 دقیقه تحت فشار روانی بودیم

سرمربی تیم بسکتبال فولاد ماهان اصفهان اعتقاد دارد که در جریان دیدار تیمش مقابل همیاری، بازیکنان ماهان 35 دقیقه تحت تاثیر فشار روانی حاکم بر بازی بودند.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران تاکید کرد: ما بیشتر تحت تاثیر فشار روانی حاکم بر دیدار مقابل همیاری بازی کردیم و بازیکنان تا 35 دقیقه موفق به شکستن این فضا نشدند. با وجود زمان زیادی که برای دو ملی پوش خود گذاشتیم این دو به خاطر حضور در مسابقات آسیایی موفق به وفق دادن خود نشدند.

وی ادامه داد: با توجه به کیفیت نه چندان مطلوب مسابقات جام باشگاههای اسیا اوشین و اصغر کاردوست از نظر آمادگی جسمانی افت کرده و از نظر فنی هم با تیم نبودند. این موضوع باعث شد که دچار بحران شویم. این دو ملی پوش از بهترینهای تیم ما هستند اما با توجه به سطح پایین کیفی مسابقات جام باشگاهها و تمرین نداشتن، افت شدیدی کرده اند.

*مجبور به استفاده از "کنه" شدیم

صادق زاده از بازی دادن "محمد کنه" بازیکن خارجی دوم تیم گفت: قرار نبود که این بازیکن را بازی بدهیم. این جزء برنامه ریزی های تیم نبود اما متاسفانه نیکولاس به قدری تحت تاثیر شرایط جوی بازی بود و اوشین و اصغر کاردوست با شرایط تیم کنار نیامدند که مجبور به استفاده از خارجی دوم شدیم." کنه" هم به خوبی در دفاع و ریباند جواب داد و با کیفیت کاری خود باعث شد
بازیکنان از شرایط قبلی خارج شوند.

*ضوابط جدید داوری را می دانستیم

سرمربی فولاد ماهان در رابطه با شرایط داوری توضیح داد: فدراسیون بسکتبال اعلام کرد که امسال ضوابط جدیدی در داوری اجرا می شود و هر گونه اعتراضی طبق این ضوابط خطای تکنیکال دارد. ما تمام بازیکنان و مربیان خود را از این لحاظ توجیه کرده ایم تا داوران را تحت تاثیر نگذارند. آرام بودن ما در بازی هم برای اجرای قوانین و اجرای ضوابط بود. در هر استانی ناظران و داورانی وجود دارند که قواعد جدید را به اطلاع برسانند. تیم زنجان نیز قاعدتاباید اطلاعات مربوط به قوانین جدید را از داوران استان خود دریافت می کرد.

وی در مورد بازیکنان جوان تیم تاکید کرد: محمد امجد در بین بازیکنان جوان خیلی خوب کار کرد و عماد سلمانی هم با توجه به اینکه به خاطر خدمت سربازی در اردوی ترکیه حضور نداشت تلاش زیادی برای رسیدن به تیم می کرد و از نظر دفاعی هم بد نبود.

*ویسی هنوز به زمان نیاز دارد

صادق زاده از وضعیت سامان ویسی گفت: سامان هنوز نیاز به زمان دارد. بازی با زنجان، به خصوص از نظر روانی بسیار پر فشار بود و ویسی هم به عنوان بزرگتر تیم باید بخشی از این فشار روانی را کنترل می کرد. اما با توجه به شرایط آسیب دیدگی قبلی وی نباید انتظار زیادی از او داشته باشیم.

سرمربی فولاد ماهان رضایت خود را از برد در شروع لیگ ابراز کرد: بازی اول در هر تورنمنتی اهمیت بالایی دارد و می تواند مسیر را برای حرکت تیم روشن کند. خوشحالم که این بازی را بردیم و مطمئنم در دیدارهای بعدی شرایط بهتر از این می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.