سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میدیا لطف اله نسبی:

تور جهانی لهستان حق من نبود!

بازیکن تنیس روی میز ایران گفت: با خط خوردن اسمم از تور جهانی لهستان مشکلی ندارم.

میدیا لطف اله نسبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  قرار بود مسابقات تور جهانی لهستان که بعد از تور جهانی آلمان برگزار می شود من  به همراه نوشاد عالمیان اعزام شویم اما من در رقابت های رده بندی دسته برتر بزرگ سالان نهم شدم،‌ البته برخي دلايل مانع از این بود که خوب بازی کنم و بهتر نتیجه بگیرم اطمینان دارم که نیما عالمیان نسبت به من حق بیشتری دارد و خوشحالم که او به جای من اعزام می شود.

وی خاطر نشان کرد:  هم اکنون روزی 3 یا 4 ساعت به همراه بهنام رحمت پناه در کردستان تمرین می کنیم و خودم را برای رقابت های انتخابی تیم ملی که قرار است اواخر آبان ماه برگزار شود آماده می کنم.

لطف اله نسبی گفت:  از اینکه در رقابت های انتخابی تی ملی نفر نهم و دهم رده بندی دسته برتر هم اضافه شده اند بسیار خوشحال هستم زیرا اگر فقط قرار بود 8 نفر اول مسابقه بدهند انگیزه بین بازیکنان از بین می رفت زیرا همه می دانستند که در دو تیم ملی الف وب انتخاب خواهند شد 8 نفر برای شرایطی است که فقط سه نفر را بخواهند اما اکنون رقابت ها حساس تر می شود من نیز تلاشم را می کنم تا جزو 8 نفر بالا بیایم و نتیجه مسابقه رده بندی را جبران کنم.
 
وی درباره حضورش در تیم دانشگاه ازاد در سوپر لیگ امسال بزرگ سالان تنیس روی میز گفت: تیم دانشگاه آزاد مربی خوبی دارد وهمچنین بازیکنان خوبی مانند افشین نوروزی، بهنام رحمت پناه و پوریا عمرانی را جذب کرده است، هیچ کدام از بازیکنان از رقم قرار داد رضایت کافی ندارند زیرا بودجه تیم کافی نیست اما در کل تیم خوبی است ویکی از مدعیان اصلی عنوان قهرمانی به شمار می رود.
 
وی اضافه کرد:  جدی ترین  حریف تیم ما در امسال  تیم بانک دی است و امیدوارم  بتوانیم آنها را از پیش  رو برداریم.
 
لطف اله نسبی درباره اولین بازی لیگ 91 در 25 آبان اعلام کرد:  اولین بازی دانشگاه آزاد در همدان و مقابل تیم علیصدر همدان است نمی توانم بگویم که بازی راحتی را در پیش داریم زیرا تیم علیصدر بازیکنان جوانی دارد و ممکن است برای ما  ایجاد مشکل کنند.

وی افزود:  در بازی تنس روی میز هیچ نتیجه ای را نمی توان از قبل پیش بینی  کرد و حریفی را دست کم گرفت به خصوص اکنون که گیم ها یازده تایی شده  است، باید محتاط تر بازی کرد و درصد خطا را پایین آورد.
 
بازیکن تنیس روی میز ایران در انتها خاطر نشان کرد:  قرار است محل اقامتم را به تهران بیاورم و فکر می کنم تمرینات آماده سازیمان برای بازیهای لیگ از بیستم و در تهران آغاز شود./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.