سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع سریع مشکلات خواسته شهروندان:

تماس 3 هزار شهروند منطقه 18 با سامانه 137

مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 گفت: از ابتدای مهر ماه تا کنون تعداد 3 هزار و 974 مورد پیام شهروندان در مرکز سامانه مدیریت شهری (137) به ثبت رسید.

علی اصغر یوسفیان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: از تعداد آمار ثبت شده در سامانه، شهرداری ناحیه یک با هزار و 38 مورد بیشترین و حوزه معاونت حمل و نقل با تنها 7 مورد کمترین تعداد پیام را در اختیار دارند.

وی ادامه داد: بر اساس این آمار، شهرداری نواحی دو با 880 مورد، چهار با 855 مورد، سه با 461 مورد، شش با 36 مورد، پنج با 461 مورد، هفت با 31 مورد، واحد اتوبوسرانی با 20 مورد، حوزه های معاونت اجتماعی و فرهنگی با 18 مورد و فنی و عمرانی نیز با 14 مورد پیام جایگاه های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.

مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 اظهار داشت: در بازخورد بعمل آمده توسط مرکز طی مدت اخیر، تعداد 750 مورد پیام رضایتمندی، 581 مورد پیام تکراری و اطلاع رسانی شده و 453 پیام عدم ارتباط با شهروند گزارش و شهرداری ناحیه چهار با 98.21 درصد بهترین عملکرد را در جلب رضایت مندی شهروندان و نواحی شش و سه نیز با 45 و 47 ساعت در آیتم سرعت انجام کار موفق بودند./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.