سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌هاي شبكه سه سيما در عيد غدير

شبكه سه سيما با برنامه ها و فيلم‌هاي ديدني و جذاب به همراه مخاطبان، عيد سعيد غدير را جشن مي‌گيرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد تامين برنامه شبكه سه سيما؛ فردا شنبه 13 آبان شبكه سه سيما با برنامه ها و  فيلم‌هاي ديدني و جذاب به همراه  مخاطبان، عيد سعيد غدير را جشن مي‌گيرد.

*فیلم سینمایی مرد تاریکی( Midnightman ) محصول  2008 انگلستان ساعت 10:30 از شبكه سه پخش مي‌شود، اين فيلم به كارگرداني ديويد دراي ساخته شده و بازيگراني چون جيمز نسبيت، كاترين مك كورماك، روپرت گريوز در آن ايفاي نقش كرده‌اند.
همچنين در خلاصه داستان آمده است: "یک خبرنگار در لندن که بیماری دوری از نور را دارد به دنبال سوژه های جالب است و برحسب اتفاق با کشته شدن یک ایرانی درگیر میشود. از وزارت اطلاعات انگلیس با او تماس گرفتند و می گویند دخالت نکن ولی او گوش نمی دهد و بدنبال قاتلین است که به یک گروه بر می خورد که در آمریکا و انگلیس فعال هستند و... ."

*فیلم سینمایی مسیر مخفی( Sanctum ) محصول سال 2011 به كارگرداني "آلستر گربيرسن" ساعت 14:30 به روي آنتن مي‌رود. 
اين فيلم با بازي رايز ويلفيد، آليسون گرانچلي داستان عده ای کاوشگر را بازگو مي‌كند كه برای پیدا کردن راهی مخفی در غاری به نام اس آلا که قدمت آن به یک میلیون سال می رسد و تاکنون هیچ انسانی به درون آن پا نگذاشته است داوطلب می شوند. در این میان مردی که سالها تجربه غار نوردی دارد به نام فرانک به همراه پسرش جاش نیز حضور دارند، فرانک به عنوان راهنمای آنان مسیر را نشان می دهد. جاش که ارتباط چندان خوبی با پدرش ندارد در این مسیر او را بیشتر می شناسد و کم کم به او علاقمند می شود و....


*فیلم سینمایی "جنگجوی پیروز" محصول سال 1377 ايران ساعت 19:00 نمايش داده مي‌شود.
اين فيلم به كارگرداني مجتبي راعي و نقش آفريني اكبر عبدي، فاطمه گودرزي، فردوس كاوياني ،‌ محمود پاك نيت و ... توليد شده است.
در خلاصه فیلم آمده است :گلين خانم، سوگلي ناصرالدين شاه از توطئه هاي انگلستان و ايادی اش با خبر مي شود و درصدد خنثي كردن توطئه برمي آيد. از طرفي آقاخان نوري، ميرزا هاشم (همسر پروين خواهر شاه) را مجبور مي كند تا همسرش را طلاق بدهد چرا كه او به پروين علاقه دارد. ميرزا هاشم از ترس به سفارت انگليس پناهنده مي شود و ...

*فیلم سینمایی آخرین دشمن( 1The last enemy) محصول  سال 2008 انگلستان به كارگرداني "جان بي‌مك دونالد" و بازي بنديكت كومبرباچ و اناماريا ماريكو  يكشنبه 13 آبان ساعت 19:00 به روي آنتن مي‌رود.
داستان اين فيلم روايتگر استیون است كه برای خاکسپاری برادرش مایکل از چین به لندن باز میگردد و درمنزل استیون یک زن بیمار است که درکما است .اومتوجه می شود که برادرش درگیر یک مسئله محرمانه شده و آن ویروس ناشناخته است که در بدن افغانها و پاکستانیها زده ، همه آنها مرده اند. استیون جهت کشف معما به زن برادرش کمک کرده و ...



*فیلم سینمایی  آخرین دشمن( 2The last enemy ) محصول سال 2008 انگلستان به كارگرداني جان بي مك دونالد و بازي بنديكت كومبرباچ، آناماريا ماريكو  روي دوشنبه 13 آبان در ساعت 19:00 پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان فيلم آمده: همسر استیون به او می گوید دکترو منشی خود کشی کرده اند اما استیون قبول نمی کند. زن بیمار که در اتاق استیون بوده مرده است ویاسیم با کمک همکارش او را دفن می کند ولی نیروهای اطلاعاتی او را پیدا و جسد را می سوزانند. استیون متوجه میشود که اشکال از واکسن هایی است که به مردم افغان و پاکستان زده شده و برای همین سعی می کند با یکی از کارکنان دارو سازی ملاقات کند و...

 *مجموعه تلویزیونی "دزد و پلیس" شنبه ساعت 20:25 به كارگرداني "سعيد آقاخاني" و تهيه‌كنندگي "محسن چگيني" پخش مي‌شود.
ازجمله بازيگران اين سريال تلويزيوني مي‌توان به :بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، شقایق دهقان، عزت‌الله مهرآوران، مهران رجبی، مجید مشیری، خشایار راد، شهین تسلیمی، رضا کریمی، اصغر حیدری، سوسن پرور ، حمید لولایی و مرجانه گلچین اشاره كرد.
 اين سريال روايت گر داستان ناصر، شرور و خشن و سابقه‌داري است كه در اثر ضربه ناشی از وقوع یک تصادف، حافظه خود را از دست می‌دهد. او که پس از جریان تصادف تبدیل به آدم دیگری شده، در رفتارهایش تجدید نظر می‌کند و تصمیم می‌گیرد کارهای خلاف را کنار بگذارد و دست کم بخشی از گذشته تاریکش را جبران کند، اما عملی کردن این تصمیم به آن سادگی نیست که او فکر می‌کند و گذشته پرفراز و نشیب و پر خطرش همچنان دست از سر او برنمی‌دارد...!
گفتني است؛ سایر عوامل اين سريال عبارتند از: امیر معقولی "مدیر تصویربرداری"، همایون نوذر "طراح گریم"، قاسم تركاشوند "طراح صحنه و لباس، خشايار موحديان و سودابه سعيدنيا "تدوينگران"، علي طالقاني "آهنگساز"، رضا كريمي "مدير توليد". /ص

برچسب ها: شبکه ، سه ، سیما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.