سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ یک بوکسور خراسانی تاکید کرد:

وجود ظرفیت پیشرفت بوکس خراسان رضوی در صورت حمایت مسوولان

تنها بوکسور دعوت شده به اردوی تیم ملی از خراسان رضوی اظهار داشت: بوکسورهای استان در صورت حمایت، قابلیت درخشیدن بیشتر در مسابقات مختلف را دارند.




به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، حسام جوادی که به اردوی آمادگی تیم ملی بوکس کشور اعزامی به رقابت های جهانی ارمنستان دعوت شده است، گفت: متاسفانه حمایت مسوولان و حامیان مالی از ورزش بوکس نسبت به دیگر ورزش ها کمتر است در صورتی که بوکسورهای خراسانی ظرفیت موفقیت در مسابقات مختلف را دارند.

وی ادامه داد: بوکسورهای شاخص خراسان رضوی در لیگ برتر با تیم های سایر استان ها قرارداد می بندند در صورتی که با حمایت از آنان می توانیم یک تیم موفق در لیگ برتر داشته باشیم.

این بوکسور خراسانی که امسال در وزن 75 کیلوگرم، مقام دوم رقابت های بوکس قهرمانی کشور را در اهواز بدست آورده است، گفت: بیشتر بوکسورهای استان تنها به خاطر عشق و علاقه به این ورزش می پردازند و کمتر مورد حمایت مالی برای حضور در رقابت های کشوری قرار می گیرند.

جوادی ضمن اشاره به توجه هیات بوکس استان در چند ماه اخیر به سرمایه گذاری بر روی جوانان، عنوان کرد: با بالا رفتن سن اکثر ورزشکاران موفق خراسان رضوی فعال در این رشته، مسوولان هیات استان به سنین پایه توجه خوبی نشان داده اند./س

برچسب ها: بوکس ، خراسان ، رضوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.