سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست کلانتري 133 شهرزيبا:

نجات کودک 5 ساله از ميان شعله هاي آتش

سرگرد يوسف وند، صبح امروز از وقوع يک فقره آتش سوزي در بلوار تعاون خبر داد و گفت:" با همکاري به موقع شهروندان و ماموران انتظامي، تيم امداد آتش نشاني موفق به نجات جان يک کودک پنج ساله از ميان آتش شد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ،سرگرد عليرضا يوسف وند، سرپرست کلانتري 133 شهرزيبا، ، ضمن اشاره به وقوع يک فقره آتش سوزي در محدوده بلوار تعاون، گفت:" ظهر روز گذشته يکي از شهروندان تهراني با مرکز فوريت هاي پليسي 110 تماس گرفته و اعلام کرد که يک فقره آتش سوزي در اين محدوده روي داده است و از ماموران درخواست کمک و امداد کرد. 
وي افزود:" بلافاصله با تيم هاي آتش نشاني و اورژانس هماهنگي هاي لازم به عمل آمده و هر سه تيم عملياتي براي اطفاء حريق و نجات جان مصدومان حادثه در محل حاضر شدند که متعاقب آن يک کودک پنج ساله که در طبقه دوم اين ساختمان در ميان شعله هاي آتش گرفتار شده بود، نجات پيدا کرد. 
سرگرد يوسف وند عنوان داشت:" اين کودک که محمد صادق نام داشت توسط ماموران آتش نشاني و اورژانس نجات يافته و تحت مداوا قرار گرفت و همچنين يکي از همسايه ها که براي کمک به اين منزل در حال سوختن وارد شده بود، نيز از سوختگي بيش از حد نجات پيدا کرد.
سرپرست کلانتري 133 شهرزيبا تصريح کرد:" تيم هاي انتظامي حاضر در محل ضمن ايجاد نظم و امنيت اطراف خانه مذکور و همچنين برقراري تسهيلات ترافيکي براي حضور تيم هاي امداد و نجات و تردد شهروندان و خودروهاي عبوري کرده و پس از انجام صوتجلسه و اقدامات قانوني مراتب را به مالکان ساختمان مذکور اطلاع داده و اعلام داشتند که در براي تشکيل پرونده به کلانتري مراجعه نمايند.
گفتني است، کارشناسان آتش نشاني در حال بررسي علت وقوع اين آتش سوزي هستند و گزارش نهايي در صورت دريافت اطلاع رساني خواهد شد./ف
برچسب ها: کودک ، شعله ، آتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.