سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جنگ قدرت درون حزب عدالت و توسعه ترکيه

نايب رئيس فراکسيون نمايندگان حزب حرکت ملي در مجلس ترکيه گفت :‌ حزب حاکم عدالت و توسعه در درون خود گرفتار جنگ قدرت شده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه مليت ؛ محمد شاندير ديروز در کنفرانس خبري در آنکارا با اشاره به بحث ها ميان عبدالله گل رئيس جمهور و رجب طيب اردوغان نخست وزير ترکيه درباره برچيدن موانع از مسير راهپيمايي احزاب و گروه هاي مخالف دولت در آنکارا در روز 29 اکتبر سالروز اعلام جمهوري در ترکيه ، اين بحث را نشانه جنگ قدرت در حزب عدالت و توسعه دانست.

وي همچنين با انتقاد از سياستهاي حزب عدالت و توسعه ترکيه اين حزب را متهم کرد که از زمان به قدرت رسيدن در ترکيه در ده سال اخير همواره راه درگيري را در پيش گرفته است.

محمد شاندير با اشاره به درگيري هايي که روز 29 اکتبر در آنکارا ميان تظاهرکنندگان و نيروهاي پليس روي داد ، گفت : حوادثي که در سالروز اعلام جمهوري در ترکيه روي داد ، شايسته اين کشور نبود و نمي توان آن را پذيرفت.

گفتني است بر اساس برخي خبرها عبدالله گل رئيس جمهور ترکيه به به رغم مخالفت  اردوغان به استانداري آنکارا دستور برچيدن موانع را از مسير راهپيمايي تظاهرات روز 29 اکتبر احزاب و گروه هاي مخالف داده بود.
برچسب ها: عدالت ، ترکیه ، توسعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.